wtorek, 28 sierpnia 2012

Rihanna – fryzurowy kameleon;-)


Wyłączając Lady Gagę, Rihanna jest chyba gwiazdą najczęściej zmieniającą swój image. Na jej głowie zagościły już prawie wszystkie możliwe uczesania i kolory włosów. Istny kameleon:-)
Piosenkarka najczęściej zmienia fryzury wraz z nadejściem premiery nowej płyty. Trzeba przyznać,
że to świetny marketing: nowa płyta + nowy styl = nowa Rihanna:-) Na nudę nie można narzekać.
Ale dzięki takim zabiegom Rihanna wciąż pozostaje gwiazdą na topie i nieustającym źródłem włosowych inspiracji :-)

Przyjrzyjmy się więc metamorfozom wokalistki:

2005 – full natural!!!


 
Jako całkowicie naturalna, młodziutka i bardzo ładna dziewczyna, Rihanna roztaczała wokół siebie niewątpliwie wyjątkowo egzotyczny czar:-) Włosy długie, w naturalnym kolorze, delikatnie rozjaśnione słońcem, niewątpliwie dodawały jej plażowego uroku. Według mnie mogłyby być nieco ciemniejsze,
by bardziej rozświetlić twarz i nieco wyostrzyć rysy, ale i tak uważam, że natura ma dobry gust:-)
Moja ocena 9/10.







2006 – Ostre cięcie:-)



Zdecydowanie mój faworyt:-) Najlepsza odsłona Rihanny. Ciemny kolor włosów dodał piosenkarce charakteru, rozjaśnił twarz i podkreślił wszystkie jej atuty. Do tego zdecydowane cięcie i asymetria bardzo dobrze współgrają z jej urodą. Ta fryzura podoba mi się do tego stopnia, że jestem pewna,
że jeśli kiedykolwiek zetnę włosy, to na pewno chętnie zamienię długie pasma na wyrazistego boba, tylko może w nieco jaśniejszej odsłonie. Dzięki Rihannie jeszcze nigdy imię BOB nie było tak kręcące;-)  Dla mnie 10/10!








2007 / 2008 – Jeszcze ciemniej i krócej!



Mocno wycięte boki i dłuższy, opadający asymetrycznie na czoło irokez. Muszę przyznać, że póki fryzura była zadziorna i w ciemnej wersji, bardzo mi się podobała. Wersja nieco bardziej okrągła niespecjalnie przypadła mi do gustu. Nie mniej jednak 7/10:-)



 
 2009 – 2010 – Jaśniej proszę!



Muszę przyznać, że ładnemu nie zawsze we wszystkim ładnie. Blond to zdecydowanie nie jest kolor włosów dla Rihanny. Ciemne boki i często, mocno podkreślone oczy równoważą jednak dysonans, dzięki czemu całość też może prezentować się całkiem ok. Jak dla mnie 5/10.

 


2010 / 2011 – Loud!!!


Ognisty temperament to jest to! Jedna z bardziej udanych metamorfoz. Włosy do ramion, najczęściej falowane, do tego koniecznie ciemny makijaż oka, bez niego RiRi wygląda dość blado. Najbardziej podoba mi się odsłona retro, włosy upięte i to tego opaska z kokardą:-)
Co do wersji long, to uważam, że co za dużo, to niezdrowo. Całokształt 8/10.


 
 
 

2012 – Czas na odpoczynek:-)



Rihanna postanowiła przystopować z ciągłymi zmianami fryzur, co na pewno wyjdzie na dobre
jej włosom;-) Włosy kręcone, brąz z miodowymi refleksami prezentuje się całkiem nieźle. 7/10.


Cisza przed burzą?;-) Myślę, że ta dziewczyna jeszcze nie raz nas zaskoczy:-)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...