sobota, 8 września 2012

Amanda Seyfried
– ideał włosowy koloru blond:-)




Pierwszy raz aktorkę Amandę Seyfried miałam okazję podziwiać podczas oglądania filmu
„Mamma Mia”. Świetny musical w rytmie piosenek ABBY, do tego malownicze greckie krajobrazy,
poza tym genialna Meryl Streep oraz Pierce Brosnan i Dominic Cooper – wszyscy wypadli śpiewająco;-) No i oczywiście Amanda - niczym wisienka na torcie:-) Swoja drogą dziewczyna ma tak naturalny wdzięk, że po prostu nie sposób jej nie lubić. No i te włosy… Jedyne słowo, które jest w stanie opisać moje wrażenie to ZACHWYT.
 
 Długie włosy, pełne objętości, naturalne fale – CUDO:-) No i jeszcze jedna rzecz, która mnie wprost powala na kolana – jej włosy zawsze sprawiają wrażenie tak miękkich… Po prostu nie jestem w stanie oderwać od nich wzroku i szczerze zazdroszczę. Też chcę takie mieć;-)

Jak sama aktorka przyznała, kiedyś uznawała siebie za brzydką i codziennie rano przed pójściem
do szkoły prostowała włosy. Szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie prostowania tak pięknych fal.
Na szczęście jednak wreszcie doceniła swoją naturę i dzięki temu długie, jasne, miękkie włosy stały się jej znakiem rozpoznawczym:-)

To, że cudne włosy Amandy są w dużej mierze dziełem natury, nie budzi chyba w nikim wątpliwości. Jednak udało mi się wyszukać kilka zasad jej pielęgnacji, które z pewnością przyczyniają się
do utrzymania włosów w dobrym stanie. Jednak aktorka z rozbrajającą szczerością podkreśla,
że sekretem jej zdrowych włosów jest zasada: po pierwsze nie szkodzić!;-) 

 
Oto jak Amanda dba o swoje włosy:

  • nie używa suszarki ani prostownicy
  • nie farbuje włosów (gdybym ja miała takie włosy, nigdy nawet nie pomyślałabym o farbie :-P)
  • myje włosy co trzy dni – używa suchego szamponu (zbyt częste mycie włosów agresywnymi szamponami pozbawia jej warstwy ochronnej)

I to byłoby na tyle;-) 
Cóż, gdy ma się takie geny wystarczy po prostu włosów nie niszczyć, a i tak będą piękne:-) 
  

7 komentarzy:

  1. Bardzo łądny ma kolor, zazdroszczę że naturalne choć sądzę że styliście też maczają palce w jej włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To również mój ideał włosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. włosy faktycznie piękne ale te oczyska :D cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja chciałabym mieć takie włosy naturalnie! Niestety jestem brunetką i musze malować. Udało mi się dobrać farbę żeby wyglądały jak te, ale... od farbowania bardzo się niszczą :((

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie czy ona nie używa Wogule normalnych szamponow czy tylko cały czas używa suchych???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myje włosy co trzy dni (normalny szampon), a w między czasie jeśli włosy nie są zbyt świeże używa suchych szamponów.

      Usuń
  6. Świetna inspiracja! Uwielbiam włosy Amandy :-) Szczególnie duże fale oraz te wyciągnięte na szczotce i podkręcone u dołu. No i ten kolor... :-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...