niedziela, 21 października 2012

Jessica Alba – ładnemu we wszystkim ładnie:-)

Aktorka już debiutując w serialu Nowe przygody Flippera zachwyciła widzów swoją urodą. Przez lata gry u boku największych gwiazd Hollywood udowodniła, że jest nie tylko piękna, ale i zdolna, zyskując
przy tym status prawdziwej gwiazdy. Przygotowując się do kolejnych ról, Jessica zmienia się
jak kameleon. Jak sama przyznaje, dla roli jest w stanie zrobić ze swoimi włosami dosłownie wszystko, jeśli jest to konieczne. Brzmi strasznie, choć w efekcie jej włosy i tak wyglądają świetnie.
Jest to niewątpliwie zasługa jej fryzjera, który dba w odpowiedni sposób o ich kondycję. 
Jessica Alba jest niewątpliwie typem klasycznej piękności i potwierdzeniem powiedzenia, że „ładnemu we wszystkim ładnie”. Miała już wiele fryzur i różne kolory włosów i zawsze wyglądała zachwycająco. Dzięki temu wciąż pozostaje bezcennym źródłem inspiracji i zazdrości wielu kobiet:-P

Oto moje faworyty wśród fryzur Jessiki:

  • Debiutująca 14-letnia aktorka - śliczna i supernaturalna. W roli makijażu w zupełności wystarczył jej szeroki uśmiech. Włosy w naturalnym brązowym kolorze świetnie uzupełniają natural look.

  • Twarz kampanii reklamowej L’Oreal – włosy w kolorze rubinowej czerwieni, sięgające nieco poniżej ramion. Efekt zbuntowanej, niezależnej i intrygującej dziewczyny. Uwielbiam:-) Dlatego też ilekroć patrzę na to zdjęcie, mam ochotę przefarbować włosy:-D
           
 
 
 
  •  Długie blond włosy i burza loków – zazdroszczę:-)


  • Włosy w kolorze średniego blondu, lekko pofalowane – bardzo dziewczęco i z klasą.

 
  • Zmysłowe fale – czyli Jessica jako szatynka- sexy i z charakterem;-)

  • Ombre hair i kaskada fal – styl gwiazd starego kina niewątpliwie służy aktorce.
 

  • Upięte blond włosy, do tego smoky eyes – Jessica wygląda naprawdę pięknie:-) Nic dodać, nic ująć.


Tym razem naprawdę nie wiem, która fryzura najbardziej mi się podoba. Wszystkie mają „to coś”
i nie wiem czy jest to bardziej zasługa urody Jessiki czy samych włosów:-) W każdym bądź razie
nie mogę się napatrzeć:-) A jakie są Wasze faworyty?
                                                    

9 komentarzy:

  1. jestem fanką jej urody :) i zgadzam się- jej chyba we wszystkim jest do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kobieta :) najbardziej, o dziwo, urzekła mnie ta rubinowa wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację- ładnemu we wszystkim ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. to prawda, jje jest ładnie w każdej fryzurze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tytuł odpowiedni jako komentarz - ładnemu we wszystkim ładnie :D Ale ostatnie zdjęcie mnie najbardziej ujęło ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No piekna jest trzeba przyznac :)
    Mi sie podoba jak jest w blondzie w takich koczkach jak ost zdjecie :)
    ale ta rubinowa wersja tez całkiem ciekawa :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam jak Jessica Alba zrobiła sobie prostą grzywkę i wyglądała uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie ładnemu we wszystkich ładnie :/
    Ps. Nie wiedziałam, że miała kiedyś czerwone włosy! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...