poniedziałek, 8 października 2012

Megan Fox – rasowa brunetka


Tej pani nie trzeba chyba nikomu przedstawiać;-) 26-letnia aktorka, która popularność zdobyła grając
w dwóch pierwszych częściach filmu Transformers, przez wielu uznawana jest za jedną
z najpiękniejszych kobiet świata. I ja tą opinię podzielam:-) 
Dużą rolę w jej wizerunku niewątpliwie odgrywają długie, ciemne włosy i idealnie wyprofilowane brwi.
Mi szczególnie podoba się kolor jej włosów – ciemny brąz gorzkiej czekolady (który czasem
pod wpływem światła wygląda jak mleczny brąz). Dla mnie to złoty środek między bardzo ciemnym kolorem włosów a naturalnością. Szczerze mówiąc nie mogę patrzeć na włosy farbowane
na tzw. granatową czerń, która wygląda bardzo sztucznie, dodaje lat, bardzo wyostrza rysy twarzy
i ochładza wizerunek. Ideałem są więc dla mnie włosy ciemnobrązowe, mogą być nawet czarne,
byle z delikatnym ciepłym naturalnym połyskiem.
Mieć długie, ciemne włosy to jedno, a umiejętnie wyeksponować ich piękno to drugie. Megan doskonale wie jak je układać, aby wyglądały zjawiskowo. 

Oto kilka najczęściej wybieranych przez nią fryzur:

Idealnie gładkie – wyprostowane włosy, krótsze z przodu, ładnie okalające twarz i to tego pięknie błyszczące. 

Kaskada fal – mój zdecydowany faworyt;-) Miękkie i bujne fale zaczynające się poniżej wysokości uszu niewątpliwie dodają klasy. A gdy jeszcze są ułożone na jeden bok – przywodzą na myśl gwiazdy starego kina. Po prostu pięknie:-)

Pogniecione fale – subtelnie wygniecione, lekko potargane pasma wyglądają sexy i bardzo kobieco.
 
Perfekcyjny kucyk – włosy gładko zaczesane do tyłu i upięte w wysoki kucyk – podkreśla ładną twarz
i dodaje elegancji.


Megan można lubić albo i nie, ale chyba mało komu wyda się ona nieatrakcyjna - no chyba,
że przemawia przez nas zazdrość;-) Mnie szczególnie inspirują jej włosy i fakt, że Megan jak mało
kto potrafi wydobyć z nich piękno, dlatego warto brać z niej przykład.

4 komentarze:

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...