piątek, 30 listopada 2012

Mix inspiracji cz. 10

Za oknem jest szaro, buro i w dodatku pada:-/ Taka pogoda potrafi skutecznie zniechęcić do wszelkich działań, dopada mnie więc wszechogarniające lenistwo (także włosowe). Aby pozbyć się tego stanu potrzebuję trzech rzeczy: kubka gorącej kawy, kilku kostek czekolady i oczywiście włosowych inspiracji;-) Udało mi się wyszukać „włosowe perełki”, które potrafią mnie zmotywować dosłownie w 5 minut:-D Szczególnie to pierwsze zdjęcie zrobiło na mnie wrażenie. Gdy pierwszy raz je zobaczyłam, jedyne
co byłam w stanie z siebie wyksztusić to: WOW:-D  Dawno nie widziałam tak pięknych,
tak długich, tak błyszczących i gładkich włosów. Marzenie po prostu;-D
A Was które zdjęcie najbardziej motywuje?
  Źródło zdjęć: http://styl.fm

10 komentarzy:

  1. Podoba mi się trzecie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne.
    Pierwsze trochę za długie, ale błysk wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim mniemaniu włosy na pierwszym zdjęciu są tak piękne, lśniące i zdrowe, że nawet przy tej długości wyglądają bosko:-) Choć ja sama uznaję długość włosów maksymalnie do pupy, to i tak zazdroszczę posiadaczce TAKICH włosów:-)

      Usuń
  3. Nr 3 bardzo ładne.
    Pierwsze, jak dla mnie, przegięcie.
    Gdyby je skrócić byłyby idealne;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. <3 uwielbiam takie posty z inspiracjami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zobaczyłam pierwsze to po prostu :o

    OdpowiedzUsuń
  6. Rany... jak ja bym chciała mieć takie włosy jak na 2 lub 3 zdjęciu
    piękne, kobiece, układające się...
    ehh...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...