niedziela, 18 listopada 2012

Mix inspiracji cz. 9


Czas na motywację;-) Tym razem gratka dla włosomaniaczek zapuszczających włosy:-) Udało mi się wyszukać zdjęcia naprawdę pięknych, dłuuugich i błyszczących włosów. Przy okazji warto się zastanowić nad tym, do jakiej długości włosów dążymy. Dla mnie idealna długość to włosy sięgające paska spodni
i właśnie taką długość włosów chciałabym osiągnąć;-) Oczywiście muszę się uzbroić w cierpliwość,
ale dla mnie nie jest to jakiś wielki problem. W międzyczasie zamierzam motywować się podziwiając takie zdjęcia;-) 
 
  źródło:  http://ikf.styl.fm/

19 komentarzy:

  1. Piękne te włosy:) Też marzę o takich do pasa, ale moje włosy chyba nie są do tego stworzone:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka lat temu też mi się wydawało, że nie mogę mieć takich długich włosów. Teraz mam to gdzieś i zamierzam mieć takie długie, jak chcę;-)

      Usuń
    2. ja szybiej bbym chciała odchowac nuda m z krótkimi a kiedys miałam do pasa

      Usuń
  2. O żesz jaki blask !
    Marzenia obecnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przecież wszystko zaczyna się od marzeń;-)

      Usuń
  3. cudnee! Dziewczyna na ostatnim zdjeciu jest sliczna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, a ta poza jeszcze dodaje jej uroku;-)

      Usuń
  4. Dobre pytanie :) do tej pory chciałam mieć włosy do łokci, ale teraz brakuje mi do tego momentu jakichś 5 cm, więc myślę, że jednak zapuszczę dłuższe :) ale wolałabym, żeby były w idealnym stanie niż idealnej długości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo:-D Kiedyś chciałam mieć włosy sięgające wcięcia w talii, a teraz jak już mam takie, to chcę dłuższe:-) I tak samo jak Ty, zdecydowanie stawiam na jakość a nie na ilość. Uważam, że trzeba dbać o to, by były piękne i zdrowe, a włosy same zadbają o to, by rosnąć:-P

      Usuń
  5. od momentu kiedy zobaczyłam te zdjęcia ..zaczynam dbać :D piękne mocne i lśniące...wyzwanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyzwanie to fakt, ale tylko pomyśl jaka będzie radość, jak uda się temu wyzwaniu sprostać:-)

      Usuń
  6. Najbardziej podobają mi się te czarne fale w przedostatnim rzędzie *.* Właśnie o takiej długości marzę! Póki co troszeczkę zazdroszczę i czekam aż moje włosy zaczną tak wyglądać (obawiam się, że zajmie im to jeszcze kilka lat;)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No piękne są i sama bym takie chciała mieć;-) Niestety moje się falować nie chcą wcale...:-/

      Usuń
  7. super zdjęcia! mega piękne włosy
    ja mam teraz długość do kości biodrowych, ale chyba nie będe obcinać i poczekam aż urosną za tyłek może ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włosy rosną mi bardzi szybko co mnie czasem denerwuje ;p teraz w sumie mnie wkurzaja, bo niewygodnie się śpi, szczególnie z drugą osobą kiedy ciągle kładzie się na wlosy haha ale chyba dam radę :P

      Usuń
  8. Przepiękne moje chyba nigdy tak nie urosną :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam:-P Urosną tylko trzeba trochę cierpliwości:-)

      Usuń
  9. ciekawe czy to nie są doczepiane

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...