poniedziałek, 31 grudnia 2012

Inspiracje Roku


Sylwester to dla większości z nas nie tylko dzień szampańskiej zabawy, ale także czas na podsumowanie kończącego się roku. Każda z nas przeżyła pewnie wiele wzlotów i upadków, ale bez względu na to, czy całoroczny bilans wyjdzie nam na plus czy minus, co roku życzymy sobie, aby ten nadchodzący Nowy Rok był lepszy od poprzedniego:-) 

I dlatego ja odpuszczę sobie dziś tradycyjne podsumowanie zysków i strat na rzecz pięknych włosowych marzeń;-) Na koniec roku przedstawię więc Wam mój subiektywny ranking włosowych inspiracji:-)
Ze wszystkich inspirujących zdjęć i filmików zamieszczonych na moim blogu wybrałam te najpiękniejsze, które są moimi niedoścignionymi ideałami:-)

Tak prezentuje się moja idealna 12:

 







Tak pięknych, długich, bujnych i błyszczących włosów życzę nam wszystkim:-D

I na koniec chciałabym Wam jeszcze życzyć udanej zabawy sylwestrowej w gronie najbliższych
i wszelkich dobroci w nadchodzącym roku 2013;-)

6 komentarzy:

  1. Piękne:) zdjęcie nr 3 czy możliwe jest w ogóle mieć takie włosy???? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można:-) Widziałam kilka filmików na youtube, na których Azjatki mają bardzo piękne i bardzo długie włosy. Ale dbają o nie intensywnie chyba przez całe życie;-)

      Usuń
  2. Po takich zdjęciach az człowiek chce dbać o swoje włosy hehe :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, ja o takich włosach jedynie mogę pomarzyć, ale to w sumie również jest przyjemne. Na szczęście dbam o nie jak mogę, więc jest jakiś plus :) Pozdrawiam i życzę udanego 2013r :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mysle ze nigdy nie widzialas wlosow laury & klaudii : http://www.laurabadura.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...