poniedziałek, 17 grudnia 2012

Reklamy hinduskie cd.


Pamiętacie post dotyczący reklam hinduskich kosmetyków do włosów? Jeśli nie, zajrzyjcie tutaj.
Kobiety w tych reklamach mają wyjątkowo piękne włosy, na które ja wprost nie mogę się napatrzeć:-)
A ponieważ właśnie takie włosy są moim ideałem, to nie mogłam się powstrzymać by nie poszukać więcej takich reklam;-) I właśnie dziś postanowiłam pokazać Wam rezultaty moich poszukiwań:-D
Udało mi się wyszukać naprawdę piękne reklamy, a w nich kobiety mające przepiękne, długie, lśniące
i bujne włosy. Zobaczcie same:-) 
Mi najbardziej podoba się druga reklama i ostatnia, a jakie są Wasze typy?;-)





 



PS. Zwyczajowo poniedziałek był dniem zarezerwowanym dla "Tygodnika pielęgnacyjnego", jednak
na razie postanowiłam zrezygnować z tej serii wpisów, ponieważ moja obecna pielęgnacja nie zmienia się tak często i poniedziałkowe wpisy zaczęły być coraz bardziej do siebie podobne. Relację z mojej pielęgnacji włosów będziecie więc mogły przeczytać przy okazji comiesięcznego wpisu aktualizującego stan moich włosów.
 

10 komentarzy:

  1. Mi też mega sie podobają! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne reklamy i piękne dziewczyny! włosy marzenie poprostu. szkoda że większość jest zrobina komputerowo i są nierelanie piękne...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja juz ogladalam takie reklamy ostatnio, swietne sa, nie to co polskie:D
    Pozdrawiam, u mnie nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja u siebie nieraz widze takie cudne wlosy, mega geste i ciemne *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre kobiety mają takie z natury - szczęściary;-)

      Usuń
  5. Te reklamy są cudowne, ostatnia zachwyca najbardziej:-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. ahhh rzeczywiście takie włosy to marzenie ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Włosowe ideały. Ciekawe jak wyglądają na żywo. U nas ambasadorki Pantene w też mają ładne włosy. W reklamach. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super post, uwielbiam Indie, hinduskie sposoby pielęgnacji włosów są coraz bardziej znane na całym świecie ;)
    Lecz na 3 reklama od dołu to chyba bardziej arabska jakaś ;) Tak wydaje mi się suchając języka i parząc na typ urody ;)
    Pozdrawiam gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...