poniedziałek, 10 grudnia 2012

Tygodnik pielęgnacyjny
3.12– 9.12


W ubiegłym tygodniu postawiłam na trochę odpoczynku dla włosów;-) Odstawiłam wcierkę do skóry głowy i nie robiłam żadnych nowych eksperymentów pielęgnacyjnych.
Oczywiście z odżywiania i ochrony włosów zrezygnować nie mogłam zwłaszcza teraz, kiedy nadeszła zima. Trzeba pamiętać, że bardzo niskie temperatury i suche powietrze mogą powodować niszczenie się włosów i ich łamliwość. Dlatego też odpowiednia ochrona to podstawa.

Tak wyglądała pielęgnacja moich włosów w ubiegłym tygodniu:

Poniedziałek
zmywanie kremu i olei z włosów: Szampon regulujący, Z apteczki babuni, Joanny
płukanka: z octem jabłkowym

zabezpieczanie końcówek: odrobina olejku kokosowego Vatika + jedwab CHI
suszenie: delikatny, chłodny nawiew


Wtorek
-

Środa
mycie: Szampon regulujący, Z apteczki babuni, Joanny
odżywianie: maska Kallos latte
płukanka: z octem jabłkowym

zabezpieczanie końcówek: odrobina olejku kokosowego Vatika + jedwab CHI
suszenie: delikatny, chłodny nawiew


Czwartek
-            

Piątek
mycie: Szampon normalizujący, Z apteczki babuni, Joanny
odżywianie: maska Kallos latte wzbogacona sokiem z aloesu i kilkoma kroplami gliceryny
płukanka: z octem jabłkowym

zabezpieczanie końcówek: odrobina oleju kokosowego Vatika + jedwab CHI
suszenie: delikatny, chłodny nawiew


Sobota
-

Niedziela
-


4 komentarze:

  1. Minimalistycznie, sprawdziło się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak:-) I ja odpoczęłam i moje włosy także - teraz są bardziej puszyste, a ich kondycja wcale się nie pogorszyła;-)

      Usuń
  2. Rzeczywiście, wydaje się rozsądnie robić takie przerwy. Gorzej jak trwają bardzo dłuuuugo, tak jak ostanio niestety u mnie ;) Twoje włosy są piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;-) ja też nie raz mam lenia i brak mi chęci nawet do dbania o włosy, zwłaszcza w sezonie jesienno-zimowym;-)

      Usuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.