niedziela, 20 stycznia 2013

Mix inspiracji cz. 12

Dawno już nie miałam wpisu inspiracyjnego, czas więc szybko nadrobić zaległości;-)

Motywem przewodnim dzisiejszych inspiracji będą piękne miękkie i błyszczące fale, czyli mój ideał fryzurowy;-) Tak zakręcone włosy są po prostu cudowne i ja wprost nie potrafię się na nie napatrzeć. Może i na moich włosach uda mi się kiedyś "wypracować" takie fale, chociaż wolałabym nie używać
w tym celu lokówki. Szczególnie zazdroszczę tym dziewczynom, które mają z natury falowane włosy
- moje są całkowicie proste, a chciałabym takie fale, oj chciałabym...;-)
Póki co pozostaje mi podziwiać piękne zdjęcia:-) 
 

źródło:  http://styl.fm/

4 komentarze:

  1. żeby mi takie ładne fale wychodziły...:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Ja również poszukuję sposobu na takie fale/loki bez lokówki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugie od końca przecudowne :D Moja wymarzona długość :D
    Właśnie do takiego stanu i długości dążę. Ale wszystkie są piękne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...