sobota, 16 lutego 2013

Mix inspiracji cz. 13

Dbając o włosy trzeba także pamiętać o tym, by zadbać o pozytywne nastawienie i odpowiednią motywację:-) Mnie najbardziej motywują zdjęcia przepięknych, ciemnych, długich i lśniących włosów
i takie też będą motywem przewodnim dzisiejszych inspiracji:-)

Widząc tak piękne włosy, zawsze mam ochotę nałożyć kolejną maskę na swoje włosy:-) Ostatnio także coraz częściej rozważam opcję przyciemnienia włosów i szczerze zazdroszczę posiadaczkom pięknych, bardzo ciemnych włosów z natury;-)
 
źródło:  http://styl.fm/

9 komentarzy:

  1. Oj marzę o takich pięknych włosach, strasznie chciałabym mieć takie długie, piękne i lśniące :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nr 7 jaki błysk ;O. Ty i tak masz cudowne włosy, taki gładkie i błyszczące! Nie masz czego zazdrościć ciemnowłosym, każde włoski mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki;-) Zawsze uważałam, że w każdym kolorze włosy mogą być piękne o ile są zadbane:-) To, że bardziej zwracam uwagę na ciemne włosy to wynika po prostu z moich osobistych preferencji;-)

      Usuń
  3. ja, naturalna blondynka, też bardzo zazdrościłam ciemnowłosym, przez 3 lata farbowałam na ciemny brąz i teraz żałuję. walczę o naturalny kolor, od paru miesięcy 0 farbowania, moje jasne odrosty wyglądają przy brązowych farbowańcach jakbym łysiała, ale wytrzymam! nie przyciemniaj włosów, będziesz żałować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie gdybym była naturalną blondynką to raczej nie chciałabym zmieniać koloru włosów:-) Ale moim włosom do blondu bardzo daleko, a już kiedyś miałam włosy w kolorze ciemnego brązu i bardzo dobrze się z tym czułam, dlatego rozważam opcję ponownego przyciemnienia włosów;-) Tyle tylko, że jedyną możliwością farbowania włosów, nad którą się zastanawiam jest henna. Ta roślina nie niszczy włosów, wręcz przeciwnie - odżywia je i pogrubia:-)

      Usuń
  4. Ja mam naturalnie bardzo ciemne włosy i teraz próbuję się uparcie pozbyć kasztanowego koloru chodząc z wielkimi odrostami... :) może za rok będę mieć efekt ombre :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne to ostatnie zdjęcie. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...