niedziela, 7 kwietnia 2013

Mix inspiracji cz. 15


Dzisiaj czas na kolejną porcję włosowych inspiracji;-) Mam nadzieję, że poniższy zestaw zdjęć będzie motywujący szczególnie dla dziewczyn, które marzą o długich włosach a brak im cierpliwości. Co prawda zapuszczanie włosów
do pasa może potrwać nawet kilka lat, ale myślę, że warto i dlatego trzymam kciuki za te z Was, które tak jak ja chcą mieć naprawdę długie włosy:-)



źródło:  http://ikf.styl.fm/

PS. Do wymarzonej długości brakuje mi już tylko 5cm;-)

8 komentarzy:

  1. Niektóre z tych włosów wcale nie są ładne, dziewczyna z trzeciego zdjęcia ma je mocno przerzedzone.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzą mi się takie długie kłaczki, ale jeszcze długa droga przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  3. takie włosy to moje marzenie ja niestety muszę baaardzo długo czekać na takie bo mi strasznie wolną rosną :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami się zastanawiam czy jestem jedyną dziewczyną wśród włosomaniaczek co nie chce mieć długich włosów :P
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie włosy z tych zdjęć są za długie - kojarzą mi się z grzecznymi dziewczynkami z podstawówki ;) hodowla włosów nasilona zwłaszcza przed pierwszą komunią :D

      Usuń
  5. Bardzo lubię oglądać takie inspiracje ;) mam nadzieje ,że za jakiś czas będę takie miała

    OdpowiedzUsuń
  6. łał! szczęka opada :) moje są długie i ostatnio nawet stwierdziłam, że za długie ale jak tu wpadłam i popatrzyłam na zdjęcia z marszu zrezygnowałam z fryzjera ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm jakie długie, ale końcówki nie każda z nich ma idealne...
    zapraszam do mnie:)
    http://cukinia.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...