poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Mix inspiracji cz. 16


Podobają Wam się grzywki? Mi bardzo;-) Szczególnie te proste, lekko postrzępione i sięgające brwi. Obecnie nie noszę żadnej grzywki ale jednak od czasu do czasu nachodzi mnie myśl, że fajnie byłoby takową mieć. Nie chcę jednak ścinać włosów, bo są wielofunkcyjne, a i moja chęć posiadania grzywki nie jest na tyle częstym zjawiskiem żebym się na nią zdecydowała. Ostatnio częściej myślę o kompromisie jakim jest noszenie grzywki od czasu do czasu, czyli clip-in. Mimo, że osobiście nie przepadam za dopinkami to jednak gdy patrzę na takie zdjęcia, to dla grzywki chyba jestem w stanie zrobić wyjątek;-)


źródło:  http://ikf.styl.fm/

10 komentarzy:

  1. Mi też podobają się grzywki, ale strasznie to niewygodne, w ciepłe dni nieładnie wygląda itd.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego też zapuściłam grzywkę. Latem była moją zmorą...

      Usuń
  2. osobiście nie przepadam za grzywkami, tak jak Mudi wspomniała, zwłaszcza w letnie dni wyglądają okropnie, są tłuste, ciężkie i przeszkadzają ;|

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardzo podobają grzywki ale u kogoś. Kiedyś jak miałam jeszcze w miare proste włosy to zrobiłam sobie grzywkę i zaczęły mi się kręcić -,- po prostu złośliwość :P

    OdpowiedzUsuń
  4. mi również u kogos,sama w grzywie wyglądam jak lama ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie grzywki :). Jednak prosta mi nie pasuje. Wygladam w niej strasznie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mi jeszcze zostało z 7cm do szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale prooooste, ciemne włosy! Cudowne!
    Marzę o takich :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam grzywkę, ale na bok. W lecie to faktycznie zmora (gorąco!), ale bez grzywki wyglądam dziwnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Grzywka wygląda niezwykle ciekawie, ale raczej się na nią nie zdecyduję, ponieważ na dłuższą metę bywa uciążliwa. Po paru dniach zaczęłabym narzekać na to, że włoski wpadają mi w oczy, a upał mocno daje się we znaki;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...