sobota, 21 września 2013

Inspiracje kolorystyczne - jaki kolor wybieracie?


Od dłuższego już czasu chodzi za mną chęć zmiany koloru włosów, jednak jak na typową kobietę przystało ciągle zmieniam zdanie i szczerze mówiąc coraz częściej nie potrafię się na nic zdecydować;-) Problem w tym, że naprawdę podobają mi się różne kolory włosów - blond, rude, brązowe, a nawet czarne...byle były długie i zdrowe:-) Ponieważ jednak mam chłodny typ urody to na pewno wolałabym mieć chłodniejszy odcień włosów. Niestety nadal nie potrafię wybrać pomiędzy: jasnym orzechowym brązem, jasnym blondem (jak na pierwszym zdjęciu poniżej), a ciemnym brązem... 

Ale dość o mnie;-) Dzisiaj chciałabym Wam zaproponować małą ankietę - jakie kolory włosów preferujecie? Wolicie blondynki, szatynki, brunetki czy rude?;-)

Ankietę znajdziecie u góry w lewej szpalcie bloga. Chętnie poznam Wasze odpowiedzi:-)






 źródło:  http://styl.fm/

34 komentarze:

  1. Zdecydowanie blond
    Zapraszam do mnie http://trendykate.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham wszystkie wyraziste kolory, nie jakieś niby to blond niby brąz, mysie

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie brąz ! :D rude też są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej blond, ale zakochana też jestem w rudościach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzę o ciemnym, głębokim, czekoladowym (chłodnym, bez rudych refleksów) lśniącym brązie lub jasnym, karmelowym... Dziś łatwo wykonać pigmentację w domu i gdyby nie fakt, że moja twarz zginie pośród takich włosów (brwi i rzęsy bardzo jasne) to nie zastanawiałabym się długo.
    Chłodne blondy są piekielnie trudne w utrzymaniu dłużej niż dwa tygodnie, a pogodzenie tego z zadbaną długością i końcami... nie znalazłam jeszcze w tym równowagi. Coś za coś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że nie tylko ja poram się z problemem koloru włosów :)
    Życzę udanego wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem zdecydowanie za rudym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem wielka fanka rudych wlosow ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brązy ale bardzo ciemne :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Rudy i ciemny brąz, zdecydowanie. Ale rudości tylko przy prostych włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie najpiękniejsze są ciemne brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się blond, ale mało komu pasuje ;) a na swojej głowie to miałam już chyba wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja od zawsze nie lubiłam blondynek, a uwielbiałam brunetki, aczkolwiek sama jestme ruda i już się z tym pogodziłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam rude włosy, według mnie takie są najpiękniejsze <3 :DD>

    OdpowiedzUsuń
  15. Brąz :)

    www.mulberries-cherries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja miałam każdy kolor, ale najlepiej się czuję i wyglądam w blondzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam brązy Zagłosowane:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mimo,że jestem blond, to KOCHAM rudości i wiecznie mi ślinka cieknie na widok pięknych, błyszczących rdzawości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tęsknię za blondem, który miałam, ale podobają mi się też brąz i rude ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zagłosowałam na brązy ;>
    Świetny blog :)

    Obserwujemy? Ja już, liczę na rewanż :)
    http://my-and-only-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie rudy :) Uwielbiam zarówno rudych facetów jak i kobiety :) Z wielką przyjemnością zawieszam na nich oko i często jest na czym :)
    Na drugim miejscu zdecydowanie są kolory o ciepłych odcieniach np. brązy czy brązowo-blondy ; )

    OdpowiedzUsuń
  22. takie piękne kolory nie trudno wybrać jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czarne zawsze najpiękniejsze :) !

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój naturalny kolor to czarny.Bardzo mi się podobają wszelkie rudości i brązy. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...