poniedziałek, 2 lutego 2015

Ciekawe produkty do włosów w promocjach

Dziś mam dla Was zestawienie najciekawszych kosmetyków do pielęgnacji i urządzeń do stylizacji włosów będących aktualnie w promocjach. Po gruntownym przeglądzie gazetek promocyjnych z popularnych marketów i drogerii, wybrałam dla Was produkty, na które warto zwrócić uwagę. Zapraszam do przeglądu:-)

Lidl















Rossmann

Isana Professional oil care odżywka do włosów 6,99 zł – odżywka z olejem arganowym i śliwkowym skierowana do włosów suchych i zniszczonych.


Isana Hair Professional, Olejek do włosów 11,99 zł – serum silikonowe wzbogacone o oleje słonecznikowy i arganowy, dobrze sprawdzi się do ochrony końców włosów przed rozdwajaniem i do zmniejszania elektryzowania się włosów, bardzo dobra cena szczególnie za taką ilość (100ml).



Dayli




Hebe

Odżywki Ultra Doux za 6,29 zł – w tym odżywka „Awokado i karite” (recenzja), która długo była moją ulubioną:-)






Super-Pharm

Odżywki Nivea za 7,49 zł – w tym moja ulubiona Long repair (recenzja).

Joanna Rzepa kuracja wzmacniająca za 5,99 zł – jedna z moich ulubionych wcierek do skóry głowy:-) Właśnie teraz rozpoczynam kolejną kurację. Recenzja.




Biedronka






11 komentarzy:

  1. Muszę odwiedzić Rossmana i Hebe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedys mialam prostownice z Biedronki za 29,99 i sluzyla mi i mamie 7 lat! Niestety urwal sie kabel i musialysmy ja wyrzucic a suszarka do wlosow za 24,99 sluzy mi juz 3 rok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedra i Hebe warte odwiedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Joanna Czarna Rzepa, to zdecydowanie moja ulubiona wcierka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lokówkę ceramiczną z Biedronki polecam, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę kupić sobie prostownicę :D!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię twój blog :)
    sprawdzone metody :)

    zapraszam do siebie
    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=24648109

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio kupiłam nową prostownicę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio wymieniałam cały sprzęt: suszarkę, lokówkę i prostownice. Dostałam tez suszarko lokówko coś tam. Basta , mam :-). Chociaż kusi :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...