czwartek, 12 lutego 2015

Ciekawe produkty do włosów w promocjach

Po wnikliwym przeglądzie gazetek promocyjnych wybrałam dla Was produkty do włosów godne uwagi:-)

Biedronka





Odżywki w spray’u Herbal Care za 6,99 zł – moim zdaniem najciekawsza jest tu odżywka normalizująca – powinna świetnie sprawdzić się w roli wcierki do skóry głowy – bazuje na alkoholu, zawiera ekstrakty z: łopianu, białej wierzby, pokrzywy i szałwii.


Maracuja oil, Biosilk za 4,99 zł – tu przyznam, że Biosilk mnie zaskoczył, pozytywnie:-) Jest to produkt typu silikonowe serum (idealne do zabezpieczania końców włosów przed rozdwajaniem). W składzie kosmetyku już na 4 miejscu (pierwsze trzy to silikony) znajdziemy olejek z marakui, potem jedwab i komosę ryżową – nieźle:-)

Odżywki do włosów Gliss Kur – lekkie odżywki w spray’u; miałam odżywkę Total Repair i wspominam ją bardzo dobrze – niesamowicie wydajna (2-3 psiknięcia w zupełności wystarczą), ułatwia rozczesywanie i nabłyszcza.

Maseczki Biovax w saszetkach za 1,99 zł/szt. – dobry sposób, by wypróbować różne rodzaje maseczek bez konieczności kupowania od razu pełnowymiarowego opakowania.



Szampony Farmona Herbal Care za 6,99 zł – z tej serii miałam już mój ulubiony szampon ze skrzypem polnym, a ostatnio także ten z łopianem, są godne polecenia:-)


Dayli


Wszystkie kosmetyki Marion – maseczki, kosmetyki termoochronne itp. – 30%

Lakier lub pianka do włosów Wellaflex za 8,99zł



Szampony ziołowe Barwa za 2,49zł – tanie, a dobre oczyszczające szampony



Koliber




Rossmann

Alterra, szampon dodający objętości „Papaja i bambus” za 5,99 zł – to właśnie ten szampon najlepiej wspominam jeśli chodzi o Alterrę – łagodny, dobrze się pieni, ładnie pachnie, pozostawia włosy puszyste i miękkie.

Suchy szampon Isana za 5,99 zł – bardzo przydatny w awaryjnych sytuacjach.



Drogerie Laboo

Odżywki Garnier Fructis za 6,99 zł – tu na uwagę zdecydowanie zasługują odżywki Goodbye damage oraz Oil repair 3.

Maski Kallos 1 l za 12,99 zł – w tym słynna i moim zdaniem świetnie nadająca się jako baza do wielu domowych maseczek maska Latte.



5 komentarzy:

  1. 1, 99 za taka saszetke naprawde sie oplaca, mnie starcza na 2-3 razy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie slyszalam o drogerii Laboo, bardzo lubie odzywke Fructis Oil Repair 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już zakupiłam swoje saszetki biovaxa. Dla mnie to świetna sprawa takie "próbki" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę udać się do biedronki u mnie i zakupić parę biowaxów :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...