wtorek, 17 lutego 2015

Interesujące promocje – kosmetyczne i nie tylko:-)

Włosy są tematem przewodnim mojego bloga, dlatego doczekały się oddzielnego wpisa dotyczącego przeglądu aktualnych promocji (klik) produktów do włosów:-) Żeby jednak dać Wam znać także o innych ciekawych produktach kosmetycznych itp., postanowiłam zrobić drugie zestawienie. Zainteresowanych zapraszam do przeglądu:-)


Koliber





Tesco


Biedronka










Akcja tematyczna Biedronki „W zdrowym ciele zdrowy duch”, czyli przyrządy i ubrania do ćwiczeń w promocyjnych cenach






Waga kuchenna fitness za 39,99 zł – przydatna nie tylko w kuchni, ale także przy tworzeniu własnych kosmetyków:-)



Kaufland




Super Pharm







Rossmann




Dayli

Naturalne kosmetyki Nacomi – m.in. glinki, olej arganowy - 20%



4 komentarze:

  1. Zainteresował mnie ten krem do twarzy Isany z mocznikem. Nawet nie wiedziałam, że taki jest bo u mnie w Rossmanie go nie ma ;-) muszę go wypróbować. Jeszcze na promocji to tym bardziej . :-P

    OdpowiedzUsuń
  2. jak na razie skuszę się tylko na coś do żarcia z Amerykańskiego tygodnia w Lidlu, a tak to może coś po wypłacie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba musze sie wybrac do super pharm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam wcześniej o kosmetykach Nacomi, ale bardzo wyglądają interesująco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...