piątek, 27 lutego 2015

Interesujące promocje - kosmetyczne i nie tylko:-)

Pojawiła się już kolejna porcja ciekawych promocji:-) Jak zwykle jest w czym wybierać. Wybrałam dla Was te, które są moim zdaniem najciekawsze:-)


Biedronka





W tym także różne ramki na zdjęcia – zestawy 4 ramek lub ramki z miejscem na 4-5 zdjęć
za 14,99 zł/szt. lub zestaw






Kaufland








Kubki i miski do musli za 3,99 zł z absolutnie uroczymi buźkami:-) Muszę je mieć:-)






Lidl










Tydzień amerykański w Lidlu - w tym najciekawsze wg mnie lody ciasteczkowe:-






Hebe








4 komentarze:

  1. Na szczęście nicc mnie nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mogę odżałować tego że nie dorwałam w biedronce tych organizerów na kosmetyki co były jakiś czas temu, rozeszły sie jak świeże bułeczki:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skusił mnie zestaw z Dove, chyba muszę złamac swoje postanowienie o ograniczaniu zakupów .. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zestawienie, bardzo pomocne, zabieram się za przeglądanie biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...