niedziela, 8 lutego 2015

Przedsmak Walentynowy:-)
Gorąca czekolada z piankami marshmallow.

Czas na trochę relaksu i odrobinę słodkiego lenistwa:-) Jako, że Walentynki tuż tuż, postanowiłam sobie na chwilę oddechu od codziennego natłoku różnych spraw. Jednym z przyjemniejszych sposobów na umilenie sobie czasu wolnego, szczególnie gdy za oknem zima, jest przygotowanie gorącej czekolady z kremowymi piankami marshmallow.


Przygotowanie tego wyśmienitego napoju jest proste i nie wymaga wiele czasu, dlatego każdy może sobie na to pozwolić:-) Byle nie za często, bo niestety jest to kaloryczny napój;-)


Przepis:

500 ml mleka
60 ml słodkiej śmietany kremówki 30%
100 g czekolady (mlecznej lub gorzkiej, w zależności od upodobań)
pół łyżeczki cukru waniliowego
pianki marshmallow

Wykonanie: Mleko i śmietanę podgrzać (trzeba uważać by nie zagotować mieszanki), następnie dodać połamaną czekoladę i cukier waniliowy. Podgrzewać na małym ogniu aż do całkowitego rozpuszczenia czekolady. Rozlać do kubków. Pianki wrzucić tuż przed podaniem czekolady. Smacznego!

Podane proporcje wystarczą na 2 kubki.


*********

Kubek przepysznej gorącej czekolady wzbogacony słodkimi piankami marshmallow jest idealnym dodatkiem do leniwego popołudnia przed telewizorem:-) Czasem naprawdę niewiele potrzeba mi do szczęścia – kubek czekolady, dobry film i obecność TŻ;-)

PS. Tym razem trochę sobie pofolgowałam;-) Przygotowałam drugą porcję tego pysznego napoju i drugi kubek wypiłam przeglądając walentynkową ofertę sklepową:-) Najbardziej spodobała mi się absolutnie urocza pościel z Lidla oraz kuchenne dodatki z Rossmanna.








5 komentarzy:

  1. Śliczna jest ta pościel z lidla :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. kalorycznie ale pysznie! :) lubie taka popijac w zimowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie jaki przepiękny fartuszek w rossmanie!!! muszę zaglądnąć :)

    co do takiego pysznego napoju, ja osobiście preferuje czyste kakao z bitą śmietaną:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm wygląda pysznie :) A do Rossmanna chyba będę musiała lecieć bo fartuszek i rękawice podbiły moje serce hehe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...