piątek, 6 lutego 2015

Więcej kosmetyków w stałej ofercie Biedronki:-)

Spieszę do Was z bardzo dobrą wiadomością;-) Biedronka wprowadza więcej kosmetyków do swojej stałej oferty. Osobiście, jako stały Biedronkowy bywalec jestem tym faktem zachwycona:-) 



To właśnie w Biedronce wielokrotnie udało mi się trafić na kosmetyki, które lubię i były one w baaardzo promocyjnych cenach (np. serum Marion z olejkiem arganowym za 6 zł/50 ml – podczas, gdy zwykle kosztuje ono kilkanaście złotych). Niestety dotychczas były to raczej sytuacje sporadyczne – jednego dnia można było trafić na dany kosmetyk, a następnego próżno było go szukać na półkach. Problem był także z dostępnością produktów – w jednym markecie były w ofercie przez parę dni, a w innym nawet się nie pojawiły. Teraz wreszcie stało się to, na co długo czekałam:-) Biedronka nie tylko stawia na stałą ofertę kosmetyczną, ale także znacznie ją poszerza. Mam tylko nadzieję, ze ceny będą równie atrakcyjne jak dotychczas:-)


Pojawiła się już obszerna gazetka zwiastująca nadchodzące zmiany. Szczerze przyznam, że oferta wygląda obiecująco. W Biedronce znajdziemy kosmetyki do makijażu, naturalne i bezpieczne produkty Tołpa, kosmetyki do pielęgnacji włosów i ciała, a nawet suplementy diety.






10 komentarzy:

  1. Muszę iść po konturówki Bell ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię Biedronki, bo nie traktują dobrze pracowników. Nie kupuję tam, Wszelkie akcesoria nabywam w lepszej cenie i jakości...w Kauflandzie;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dwie koleżanki pracują w Biedronce i nie narzekają, więc nie wiem skąd masz takie informacje.

      Usuń
  3. Super, akurat w Biedronce najczęściej robie zakupy, więc fajnie że powiększyli asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znając moje szczęście pojadę do biedronki i wszystko wykupione już będzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie nie ma jeszcze w Biedronce

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...