czwartek, 5 marca 2015

Ciekawe produkty do włosów w promocjach

Ostatnio udało mi się trafić na kilka kosmetycznych perełek:-) Po przeglądzie obecnych promocji pod kątem włosów, najbardziej chciałabym wypróbować serum przeciw wypadaniu włosów z Elfy Pharm oraz spray dodający włosom objętości z Bielendy (ma bardzo dobre opinie). Zapraszam do zestawienia:-)


Rossmann








Biedronka





Biedronkowa oferta tylko w Dniu Kobiet – mało „włosowa”, ale ciekawa:-)



Tesco




W „Magazynie Tesco” możemy poczytać także o bardzo ciekawej nowości od Remington prostownicy z mikroodżywką



Super Pharm




Wszystkie produkty Dove Oxygen po 10,99 zł – skierowane do włosów cienkich, bez objętości



Auchan










Dayli







Netto





8 komentarzy:

  1. Muszę poszukać w biedronce szmponu Jantar :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio będąc w biedronce miałam juz w koszyku tą odżywkę bebeauty ale po przeczytaniu składu stwierdziłam, że nie ma rewelacji i odłożyłam. ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi właśnie wpadła w oko ostatnio w reklamie ta odżywka Nivea. Jak ją znajdę to myślę że wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj kusisz kusisz aż nie wiem na co się zdecydować na szampon jantar czy timotei czy na oxygenn moisture a może coś na wypadanie włosów ? Nie wiem doradźcie mi coś ;) mam włosy cienkie ale gęste na brak objętości nie narzekam chociaż mogłaby być większa włosy wypadają coraz mniej wcieram jeszcze wcierkę jantar i używam odżywki garnier ultra doux włosy niskoporowate myje je co 4 dni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka Timotei drogocenne olejki jest moją ulubioną, więc na pewno ją polecam:-)

      Usuń
    2. Ok dzięki będę ją mieć na uwadze :) a od kiedy ta promocja w dayli obowiązuje?

      Usuń
    3. Dziękuje za odp. Och piękne są te włosy na pierwszym zdjęciu kolor i te fale...ale twoje są ładniejsze :)

      Usuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...