niedziela, 29 marca 2015

Interesujące promocje – kosmetyczne i nie tylko:-)

Tym razem ciekawych promocji znalazłam znacznie mniej niż ostatnio. Nie mniej jednak na uwagę szczególnie zasługuje Biedronka, w której ostatnio udało mi się nabyć olej lniany (tłoczony na zimno) za 9,90zł:-) Choć oficjalnie nie jest on już dostępny, to jednak nadal można go w wielu marketach znaleźć (ja po przejściu kilku aptek dopiero przypadkiem w Biedronce znalazłam taki, jakiego szukałam). Będę go testować w pielęgnacji twarzy i włosów:-)

 
Biedronka


 
https://biedronka.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-biedronka-26-03-2015,12505/18/
 
 
Wiosenny festiwal książek, czyli książki po 9,90 zł i „przepiśnik”, czyli specjalny notatnik na własne przepisy:-)

https://biedronka.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-biedronka-26-03-2015,12505/18/


Akcja tematyczna "Zainspiruj się wiosną"

https://biedronka.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-biedronka-02-04-2015,12606/1/


Kolekcja Wiosna 2015

https://biedronka.okazjum.pl/gazetka/katalog-biedronka-23-03-2015,12504/1/


Lidl


https://lidl.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-lidl-30-03-2015,12659/5/



Rossmann

Kremy do rąk w promocyjnych cenach - w tym mój ulubiony krem Isana z mocznikiem


https://rossmann.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-rossmann-01-04-2015,12640/54/

6 komentarzy:

  1. chyba na razie na nic się nie skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nic nie wzbudziło mojego zainteresowania

    OdpowiedzUsuń
  3. żel z biedry z pompką już mam xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedynie krem Isany mnie zainteresował

    OdpowiedzUsuń
  5. Weź! Twój blog śledzę od jakiegoś czasu, ale ostatnio nie ma po co tu zaglądać. Naprawdę, myślisz, że kogoś obchodzi gazetka z biedronki?XD
    Co z aktualizacjami? Twój blog zszedł na psy (przepraszam za wyrażenie). Nie traktuj mojego komentarza jako hejt (czy coś w tym stylu), tylko bardziej jako rade;) Poprostu widząc, że dodalas znów post "o promocjach w biedronce" zniechęcilam się do czytania Twojego bloga, a szkoda bo bardzo mi się kiedyś podobał;). A odbiegając od tematu ... Masz przepiękne wlosy! Myślisz,że 3 cm w miesiąc to duży przyrost?
    Ostatnio zaczęłam mierzyć wlosy i ... 3cm;)))
    Dobra, rozpisałam się trochę. Jeszcze raz przepraszam za niemile słowa ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, ale ten blog to MÓJ pamiętnik internetowy i tylko ja będę decydować o treściach na nim publikowanych. Jeśli któregoś pięknego dnia stwierdzę, że czas się rozstać lub usunąć bloga to też będzie to moja decyzja.
      Osobiście bardzo lubię przeglądać aktualne gazetki promocyjne, jak widać moi stali czytelnicy również, skoro są to wpisy bardzo poczytne. Biedronka jest praktycznie w każdym mieście i ma coraz ciekawszą ofertę, dlatego uważam, że warto o niej wspominać. Jeśli jednak Tobie mój blog przestał się podobać to... droga wolna. Nikogo nie zmuszam do czytania tego, co tutaj piszę.
      Widać rzadko zaglądasz na mojego bloga skoro nie widzisz, że ostatnio piszę znacznie więcej, a aktualizacje zamieszczam co miesiąc (zwykle ostatniego dnia miesiąca - marcowa będzie jutro).
      Tak, myślę, że to duży przyrost. Ludzkie włosy rosną na ogół 1cm miesięcznie, moje tylko w jednym miesiącu osiągnęły przyrost 3cm, a jeśli to Twój standardowy przyrost, to jestem pod dużym wrażeniem.

      PS. Podobnie jak alkoholik nie powie, że jest alkoholikiem, tak hejter nie przyzna, że jest hejterem;-) Właśnie dlatego taki komentarz zostawiasz jako użytkownik anonimowy.

      Usuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...