środa, 8 kwietnia 2015

Ciekawe produkty do włosów w promocjach

Dziś mam dla Was zestawienie ciekawszych kosmetyków do pielęgnacji włosów będących aktualnie w promocjach. Po gruntownym przeglądzie gazetek promocyjnych z popularnych marketów i drogerii, wybrałam dla Was produkty, na które warto zwrócić uwagę. Zapraszam do przeglądu:-)
 

Lidl
Olejki do włosów po 4,99 zł - są to produkty typu "serum silikonowe" idealne do zabezpieczania końców włosów; o dziwo Biosilk ma ładny skład, jestem z niego zadowolona.

maski Biovax za 1,99 zł


https://lidl.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-lidl-07-04-2015,12823/4/


Tesco
 
 Szampony, odżywki i produkty do stylizacji włosów w promocjach

https://tesco.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-tesco-08-04-2015,12849/12/


Douglas

Douglas Hair, odżywczy krem do włosów za 14,99 zł

https://douglas.okazjum.pl/gazetka/katalog-douglas-01-04-2015,12686/13/

Auchan

Szampony Garnier Fructis, Pantene i Schauma w promocyjnych cenach

https://auchan.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-auchan-02-04-2015,12834/7/


Biedronka
 
Olej lniany tłoczony na zimno za 9,99 zł - o tym oleju wspominałam jakiś czas temu, świetny stosunek ceny do jakości, używam go jako kremu na noc do twarzy i dekoltu oraz na włosy - dobrze się go nakłada, dość szybko się wchłania i świetnie nawilża lecząc problemy skórne

siemię lniane 440 g za 3,99 zł - warto przypomnieć sobie świetną, nawilżającą maseczkę do włosów (klik)

https://biedronka.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-biedronka-07-04-2015,12830/14/

 

9 komentarzy:

  1. O! Olej lniany muszę dorwać:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biovax już nawet dotarł do Lidla;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo do Biedronki muszę się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam na razie full produktów do włosów i obecnie na nic się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chciała olejek do włosów lub marakuję z lidla. Jak myślicie fajne to ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maracuja oil, Biosilk jest moim zdaniem lepszy. Jest to produkt typu silikonowe serum (idealne do zabezpieczania końców włosów przed rozdwajaniem). W składzie kosmetyku na 4 miejscu (pierwsze trzy to silikony) znajdziemy olejek z marakui, potem jedwab i komosę ryżową.

      Usuń
  6. mam tylko lidla i biedronkę, boże -.-

    OdpowiedzUsuń
  7. Olej lniany dodaję sobie do sałatek codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam dzisiaj w lidlu maskę z Biovaxa-argan, makadamia, kokos i maracuja oil z Biosilka. Zobaczymy... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...