czwartek, 30 lipca 2015

Interesujące promocje – kosmetyczne i nie tylko:-)

W tym tygodniu markety rozpoczynają już szkolne akcje promocyjne, nie mniej jednak nadal można spotkać trochę ciekawych produktów:-) Warto zwrócić uwagę szczególnie na ofertę olejową Biedronki. Osobiście postaram się dostać olej z orzechów włoskich, który „chodzi za mną” już od jakiegoś czasu:-) Zapraszam Was na krótki przegląd promocyjny na dzień przed włosową aktualizacją:-)
Rossmann
Promocje włosowe w Rossmannie, a w nich m.in. odżywki w spray’u Dove i Gliss Kur

https://rossmann.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-rossmann-01-08-2015,15102/27/

8 komentarzy:

  1. Oczywiście włosowe produkty najbardziej mnie zainteresowały :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Już kupiłam w biedronce olej kokosowy i orzchowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten olej kokosowy jest rafinowany - na opakowaniu napisane, że "bezzapachowy" :/
    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. to co że rafinowany, te drugie tez wszystkie rafinowane, juz w pierwszym dniu jak wyszly to kupilam kokos i orzeszki ziemne :)
    Ka.

    OdpowiedzUsuń
  5. oleeejku teraz jak sobie obiecałam że nie kupuję w nabliższym czasie już kosmetyków to akurat gliss kur i alterra w promocji, no nie i co tu robić :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusi mnie spray z Gliss Kur, jeszcze nigdy nie miałam okazji próbować *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie też kusi, akurat ten niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, biovax w takiej cenie... *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...