piątek, 15 kwietnia 2016

Interesujące promocje – kosmetyczne i nie tylko:-)

W tym tygodniu nie ma zbyt wiele ciekawych promocji, ale to zdecydowanie dobrze dla naszych portfeli;-) Ja na pewno zajrzę do Biedronki po puzzle, grę lub książki:-) Ciekawi mnie także ten wolumizer do włosów. Zapraszam po przeglądu promocyjnego:-)


Biedronka












Akcesoria dla zwierząt, w tym akcesoria pielęgnacyjne po 9,99 zł





Tesco




Drogerie Laboo



Odżywki Timotei po 6,99 zł (przy zakupie dwóch produktów Timotei – gumka pin-up gratis)



Lidl





5 komentarzy:

  1. Super przydatny post :)) Dzieki :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie jak Ci sie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żele pod prysznic Dove opłaca się kupić. Z resztą nie tylko to :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Toaletka na biurko z biedronki mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta toaletka z Biedronki wydaje się fajna, muszę się jej przyjrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biedra daje radę :)
    Zapraszam na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...