środa, 20 kwietnia 2016

Mój wywiad w katalogu Sylveco:-)

To, że Sylveco jest świetną firmą wiedzą chyba wszyscy:-) Naturalne, ziołowe kosmetyki w przystępnej cenie to jej znaki rozpoznawcze. Ja póki co przetestowałam tylko kilka kosmetyków z oferty tej marki (i szczególnie upodobałam sobie szampon pszeniczno-owsiany), ale już tworzę swoją „sylvecową wishlistę”:-)


Sylveco znane jest także z wyjątkowych poradników na temat naturalnej pielęgnacji. Pamiętam, gdy kupiłam swoje pierwsze kosmetyki Sylveco, wraz z zamówieniem dotarł do mnie jeden z katalogów i kilka broszurek – byłam nimi zachwycona!:-) Pięknie, kolorowo wydane i do tego naszpikowane sensowną treścią. Dlatego też, gdy skontaktowała się ze mną Pani Asia z propozycją udzielania wywiadu dla Sylveco, nie mogłam odmówić:-)

Nowy katalog Sylveco to poradnik naturalnej pielęgnacji włosów – co pewnie zupełnie nie dziwi, w końcu o czym innym, jak nie o włosach mogłabym tak chętnie pisać;-)



Jeśli jeszcze nie wpadł Wam w ręce katalog Sylveco (od niedawna dostępna jest wersja drukowana), to zachęcam Was do poczytania katalogu online (tutaj). Wywiad ze mną znajdziecie na ostatnich stronach poradnika:-)



Wraz z kilkoma egzemplarzami katalogu w wersji drukowanej dotarła do mnie także niespodzianka – zestaw kosmetyków z nowej serii Sylveco – Vianek. Kosmetyki wyglądają naprawdę obiecująco i z pewnością jeszcze o nich przeczytacie na blogu:-)


9 komentarzy:

  1. Super przeczytać taki wywiad :) ja Sylveco bardzo lubię, a wypróbowanie serii Vianek mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję kochana i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam jeszcze tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie te peelingi niesamowicie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki wywiad to niezłe wyróżnienie :)
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy wywiad, bardzo Ci gratuluję. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.