niedziela, 1 maja 2016

Aktualizacja włosów – Kwiecień

Kwiecień zleciał mi naprawdę szybko i muszę przyznać, że niestety moja pielęgnacja włosów w ostatnim czasie nie jest niczym szczególnym. Brak czasu sprawia, że obecnie ograniczam się niemal wyłącznie do stosowania szamponów i odżywek oraz zabezpieczania końców serum silikonowym.


Jeśli chodzi o kosmetyki, to w tym miesiącu najczęściej sięgałam po linię dla włosów cienkich ReGenesis (jestem zachwycona działaniem maski z tej serii) oraz Bioxsine dla kobiet przeciw wypadaniu włosów. Choć moje plany wcierkowe były inne, to jednak w kwietniu nadal sięgałam głównie po Capitavit, ale już nie przed każdym myciem włosów. Nie mniej jednak ostatnio zauważyłam, że pomimo stresów, włosów wypada mi mniej, a to już spory postęp:-) Przyrost włosów w ostatnim miesiącu nie był imponujący, bo wyniósł jedynie 1 cm.

Szczególnie jednak ubolewam nad tym, że w kwietniu praktycznie całkowicie zarzuciłam olejowanie włosów, maseczki i płukanki. Moje włosy nadal wyglądają nieźle, ale to nie to samo, co przy regularnym olejowaniu.

W maju chciałabym się wreszcie nieco ogarnąć i lepiej zadbać o włosy, ale początek miesiąca także nie zapowiada się obiecująco w kwestii wolnego czasu. Nie mniej jednak mam nadzieję, że nie będzie tak źle;-)

10 komentarzy:

  1. Jeju, blask... zawsze mi się podobał, ale teraz, po hennie jest nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądają Twoje włosy. Trzymam kciuki za to żebyś w maju znalazła więcej wolnego czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękne włosy. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie błyszczą w słońcu! Są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie jak z reklamy i ten blask <3
    Aż bije po oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna tafla odbijająca każdy promień :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje włosy i bez specjalnej pielęgnacji wyglądają zjawiskowo! Są tak lśniące, że chyba można się w nich przeglądać jak w lustrze!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądają ;) moje też nie urosły jakoś specjalnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam dziewczyny za wszystkie, bardzo miłe komentarze:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.