niedziela, 30 września 2012

Stapiz, Maska regenerująca
z jedwabiem i wyciągiem z pestek słonecznika

Opinia producenta: Maska polecana jest do pielęgnacji włosów zniszczonych po zabiegach chemicznych. Zawiera jedwab, wyciąg z pestek słonecznika i innych roślin. Polecana do włosów cienkich, słabych i zniszczonych. Posiada właściwości bardzo silnie regenerujące odżywia strukturę włosa od nasady aż po same końce przywracając im miękkość i sprężystość.
Zawiera filtr UV, chroni włosy przed szkodliwym działaniem słońca. Maska łatwo rozprowadza się

na włosach ułatwiając ich rozczesywanie i układanie, przywraca włosom zdrowy wygląd powoduje,
że stają się silniejsze, bardziej lśniące i gładsze w dotyku. Już po pierwszym użyciu widać efekty działania.


Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimmonium Chloride, Isopropyl Myristate, Hlianthus Annuus, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Hydrolyzed Silk, Butylene Glycol, Malic Acid, Prunus Amygdalus Dulucis Seed Extract, Actinidia Chinensis Fruit Juice, Citrus Auran Tium Dulcis Fruit Juice, Citrus Paradisi Fruit Juice, Pyrus Malus Fruit Juice, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Alpha-Isomethyl Ionone, Eugenol, Hexyl Cinnamal, Linallol, Phenoxyethanol Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben.

Na początku składu emolienty, w tym ekstrakt ze słonecznika, antystatyk  i silikony – oblepiają, wygładzają włosy
i zabezpieczają przed utratą wody i czynnikami zewnętrznymi. Potem  proteiny jedwabiu (wzmacniają) i  humektant (utrzymuje nawilżenie), kwas jabłkowy. Jest tu także ekstrakt z migdałów oraz sporo soków owocowych: kiwi, pomarańcza, grejpfrut, jabłko. Działanie wzmacniające, kondycjonujące i przywracające prawidłowe pH. Na końcu uwodniony olej rycynowy, składniki kompozycji zapachowej i konserwanty.


Opakowanie: Bardzo poręczne. Plastikowy słoik, ma duży otwór, więc łatwo wydobyć odpowiednią ilość maski. Do tego pod zakrętką znajduje się dodatkowa przeźroczysta, plastikowa przykrywka,
dzięki której maska nie brudzi zakrętki.

Zapach: Słodki, przypominający gumę balonową. Po pierwszym otwarciu uderzyła mnie intensywność tego zapachu…i szczerze mówiąc wydał mi się straszny, a do tego szybko rozbolała mnie od niego głowa. Ale niestety mój organizm zawsze podobnie reagował na zbyt mocne zapachy. Prawdę mówiąc skłonna byłam w ogóle jej przez to nie użyć. Doszłam jednak do wniosku, że muszę dać jej szansę
i może się jakoś przyzwyczaję do tego zapachu, bo w końcu nie zapach jest najważniejszy. Mimo
iż nadal zapach ten mnie drażni, to na włosach staje się delikatniejszy, dzięki czemu jak dla mnie znośny. Ale utrzymuje się na włosach naprawdę długo, czuć go nawet po ponownym umyciu włosów i nałożeniu innej odżywki czy maski.

Konsystencja: Gęsta, jak na maskę idealna.

Wydajność: Na moje włosy opakowanie 250ml starcza na 8 użyć. Także nie jest źle.

Cena i dostępność: Kosztuje około 10zł za 250ml. Dostępna jest tutaj

Efekty: Włosy są po niej idealne:-) Gładkie, miękkie, lekko dociążone, dobrze nawilżone i pięknie błyszczące. Działa dokładnie tak, jak powinna działać dobra maska. I nie jest to tylko efekt „od mycia
do mycia”. Zastrzegam jednak, że jak wszystkie inne maski i odżywki, nakładam ją od ucha po końce włosów. Lepiej nie nakładać jej od nasady włosów, bo z pewnością będą przyklapnięte. Maskę trzymam pod czepkiem i ręcznikiem przez 30min.


Reasumując: Jak dla mnie to jedna z najlepszych masek do włosów, jakich używałam.
Cena jest bardzo przystępna, wydajność niezła i super działanie. Zdecydowanie będę ją jeszcze długo używać, mimo zapachu, który ja ledwie toleruję, ale większość osób bardzo lubi;-)

3 komentarze:

  1. Kusi mnie ta maska - zresztą jak kilka innych :P Z tego co pisałaś w poście o Scandic to jednak lepiej na Ciebie działa Stapiz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie:-) Włosy są po niej znacznie bardziej błyszczące, odżywione i wygładzone. Wg. mnie Stapiz regenerująca to jedna z najlepszych masek do włosów i na pewno kupię ją jeszcze wiele razy:-)

      Usuń
    2. u mnie już stoi na półce i czeka na swoją kolej ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.