niedziela, 3 sierpnia 2014

Silica – mój nowy suplement diety

Ostatnio przy okazji lipcowej aktualizacji włosów wspominałam Wam o nowej kuracji, którą będę teraz przeprowadzać. Tym razem sięgnęłam po suplement bardzo znany i popularny:-)

Silica Naturell to kompleksowy zestaw minerałów, witamin, aminokwasów i sproszkowanych ziół, które rewitalizują i odżywiają skórę, włosy i paznokcie.


Szczególnie polecana jest osobom, które zauważyły u siebie:
- nadmiernie wypadanie włosów,
- suchą, szorstką, pozbawioną elastyczności skórę
- miękkie, łamliwe, rozdwajające się paznokcie


Skład 

Jedna tabletka zawiera

Substancje czynne:

Witaminy:
niacyna (amid kwasu nikotynowego) 10 mg ekwiwalentu niacyny (62,5%*),
kwas pantotenowy (D-pantotenian wapnia) 7,5 mg (125%*),
ryboflawina (witamina B2) 0,7 mg (50%*),
biotyna (D-biotyna) 80 µg (160%*).

Składniki mineralne:
cynk (siarczan cynku) 6 mg (60%*),
krzem (dwutlenek krzemu) 5 mg,
żelazo (fumaran żelaza (II)) 3 mg (21,4%*),
selen (selenian (IV) sodu) 27,5 µg (50%*).

Aminokwasy:
L-lizyna 21 mg,
L-metionina 11 mg,
kwas p-aminobenzoesowy (PABA) 11 mg.

Zioła:
wyciąg ze skrzypu polnego (Equisetum arvense) 30 mg,
wyciąg z alg (workoliść członowaty, Ascophyllum nodosum) 20 mg.

Substancje dodatkowe: 
fosforany wapnia (fosforan diwapniowy, sub. wiążąca),
celuloza (mikrokrystaliczna celuloza, sub. wiążąca),
kwasy tłuszczowe (kwas stearynowy, nośnik),
hydroksypropylometyloceluloza (sub. glazurująca),
sole magnezowe kwasów tłuszczowych (stearynian magnezu, nośnik).

* - procent realizacji dziennego zalecanego spożycia

Skrzyp polny  ziele skrzypu zawiera łatwo przyswajalną krzemionkę zapewniającą elastyczność tkanki łącznej, która buduje m.in. paznokcie. Wpływa ona na wytrzymałość płytki paznokciowej, przyspiesza jej regenerację. Powoduje szybszy wzrost włosów, zmniejsza ich tendencję do wypadania. Krzem działa także przeciwłupieżowo i poprawia przyswajalność innych mikro-
i makroelementów.

Niacyna, biotyna, ryboflawina i cynk pomagają zachować zdrową skórę.

Biotyna, cynk i selen pomagają zachować zdrowe włosy.

Algi (workoliść członowaty) pomagają utrzymać zdrową skórę. Wspomagają jej fizjologiczną równowagę, nawilżenie oraz procesy regeneracji komórek skóry. Poprawiają również strukturę włosów oraz wzmacniają paznokcie.

Producent zaleca przyjmowanie 1-2 tabletek dziennie.

Efekty, na które można liczyć:


- znaczne ograniczenie wypadania włosów – i w to stosunkowo krótkim okresie czasu (wiele jest opinii osób, u których wypadanie zostało ograniczone już po 2 tygodniach)
- poprawa cery – krzemionka i cynk zawarte w tabletkach wspomagają walkę z trądzikiem
- wzmocnione paznokcie
Mi zależy przede wszystkim na tym, by włosy znów nie zaczęły mi wypadać. Idzie jesień a to chyba najgorszy czas dla moich włosów – zwykle właśnie w okresie jesiennym mam największy problem z nadmiernym ich wypadaniem. Dlatego też w tym roku staram się działać wcześniej, by uniknąć problemu:-)

Stosowałyście może Silicę?
Jakie są Wasze wrażenia?


15 komentarzy:

  1. Też włosy mi wypadają teraz :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi silica niestety nie podpasowała... Może u Ciebie się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy:-) Ja szczerze mówiąc nie liczę na jakieś cuda. Wystarczy mi jeśli ten suplement uchroni mnie przed wzmożonym jesiennym wypadaniem i będę zadowolona:-)

      Usuń
  3. ja musze spróbowac zapuszczam włosy:) i pzanokcie a mam bardzo słabe dlatego czegoś szukam może akurat spróbuje. obserwuję)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy zapuszczaniu świetnie (przynajmniej w moim przypadku) sprawdziło się picie napoju drożdżowego:-) Zapraszam:-)

      Usuń
  4. Ciekawa jestem, czy coś zdziała w kwestii wypadania włosów. Jeśli tak to od razu wypróbuję na sobie bo ostatnio mam z tym straszny problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy:-) Mam nadzieję, że dzięki Silice nie będę miała takich problemów z jesiennym wypadaniem jak zwykle.

      Usuń
  5. akurat dziś po nią pędzę do apteki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie ma drożdży, to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie stosowałam, ale moja mama tak. Chciała poprawić stan skóry i faktycznie trochę pomogło, ale bez szału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na cerę to akurat herbatkę ziołową popijam:-) Z suplementami już tak jest, że wszystko zależy od niedoborów jakie mamy w organizmie.

      Usuń
  8. Właśnie zaczęłam szukać czegoś, by włosy nie wypadały, poczekam jednak, co napiszesz, bo ja o tym suplemencie. :) Ale dwa tygodnie to nie tak długo. Na pewno kiedyś spróbuję. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szczerze mówiąc nie bardzo wierzę w te imponujące efekty już po dwóch tygodniach. No chyba, że ktoś ma spore niedobory akurat tych składników, które są obecne w tym suplemencie. Choć Silica skład ma ładny i w miarę naturalny, więc i przyswajalność powinna być lepsza niż typowo chemicznych tabletek:-)

      Również pozdrawiam:-)

      Usuń
  9. Łykałam te tabletki przez miesiąc. Faktycznie włosy przestają wypadać zaraz po zaczęciu kuracji ale po 2 tyg. znów zaczęły lecieć z głowy i postanowiłam je odstawić, bo nie dość że włosy wypadały to nie było żadnych pozytywnych efektów.
    Ale ile ludzi tyle opinii, także mam nadzieję że u Ciebie lepiej się spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam, czy kupić te tabletki, może jednak się skusze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.