poniedziałek, 6 października 2014

Świetna i tania odżywka do rzęs

Stosowanie pomadki do ust Alterra jako odżywki do rzęs znane jest w blogosferze nie od dziś.
Ja jednak odkryłam ten sposób stosunkowo niedawno i właściwie przez przypadek na jednym z forum. Jest bardzo tani i genialny w swej prostocie, dlatego podchwyciłam go od razu i stosuję sumiennie:-)

Dlaczego pomadka do ust?

Alterra pomadka do ust ma po prostu świetny, naturalny skład bardzo dobry dla włosów.

Skład: Ricinus Communis Seed Oil, Cocos Nucifera Oil, Cera Alba, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Candelilla Cera, Palmitic Acid, Stearic Acid, Butyrospermum Parkii, Olea Europaea Fruit Oil*, Tocopheryl Acetate, Aroma, Helianthus Annuus Seed Oil, Chamomilla Recutita Oil*, Daucus Carota Sativa Root Extract, Beta-Carotene, Tocopherol.

W składzie znajdziemy: olej rycynowy, olej kokosowy, wosk pszczeli, olej jojoba, wosk Candelilla, emolient, emulgator, masło Shea, oliwa z oliwek, witamina E, zapach, olej słonecznikowy, olej rumiankowy, ekstrakt z marchwi, beta-karoten.


Jak widać pomadka Alterra ma szansę wyraźnie wzmocnić rzęsy, wydłużyć je i zagęścić. I właśnie to przekonało mnie do jej regularnego stosowania zarówno na rzęsy jak i na brwi.


Stosowanie

Wiele osób aplikuje pomadkę na rzęsy z pomocą czystej szczoteczki po tuszu do rzęs. Ja jednak preferuję sposób dla mnie wygodniejszy i znacznie mniej skomplikowany – po prostu nakładam kosmetyk na rzęsy bezpośrednio. Jak? W sposób banalny: najpierw zamykam oko, lekko przytrzymuję powiekę palcem i przejeżdżam sztyftem po linii rzęs. Dolną powiekę lekko odchylam palcem i robię to samo.
Ogromnym plusem pomadki Alterra jest to, że w ogóle nie podrażnia ona oczu. Odżywkę staram się nakładać na brwi i rzęsy, codziennie wieczorem. Poranne stosowanie odżywki trochę mija się z celem, gdyż trzeba ją zmyć przed nałożeniem tuszu do rzęs (tusz nie chce się trzymać natłuszczonych odżywką rzęs).


Efekty

Po miesiącu regularnego stosowania pomadki Alterra w formie odżywki do rzęs muszę przyznać, że jestem zadowolona. Rzęsy zrobiły się dłuższe, po jakichś 3 tygodniach zauważyłam, że wypada ich mniej niż zwykle. Ogólnie wydają się być ładniejsze niż wcześniej. Zagęszczenia jako takiego na razie nie zaobserwowałam, ale też nie zrobiłam zdjęć „przed” by móc to precyzyjnie określić.

Nie mniej jednak zamierzam nadal stosować tą pomadkę, być może za jakiś czas efekty będą jeszcze lepsze.

Pomadka jest bardzo wydajna – po miesiącu regularnego stosowania na brwi i rzęsy, czasem także do ust, zużyłam jej raptem ¼. To rewelacyjny wynik, zwłaszcza, że cena kosmetyku jest śmiesznie niska (5 zł w Rossmannie).

Oczywiście jak już wspominałam od czasu do czasu stosowałam pomadkę Alterra zgodnie z jej przeznaczeniem, czyli do pielęgnacji ust. Jest przyjemna w stosowaniu, choć dość szybko znika z ust i trochę słabo je nawilża. Zapach ma bardzo delikatny – jakby rumiankowy.

Podsumowując: uważam, że to kosmetyk zdecydowanie warty wypróbowania. Drugiej tak taniej i dobrej składowo odżywki do rzęs nie spotkałam. Jest lepsza i wygodniejsza w stosowaniu niż olej rycynowy (solo), ponieważ olej rycynowy jest sam w sobie ciężki i podrażnia trochę moje oczy. Z tą pomadką nie mam tego problemu. Zdecydowanie ten kosmetyk zaliczam do moich „must have” :-)


11 komentarzy:

  1. A ja zakupię tę pomadkę ze wskazaniem do użytkowania na usta ;). Naprawdę bardzo fajny skład.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam ją sobie z tydzień temu i z niecierpliwością czekam na jakiekolwiek efekty. Mam nadzieję, że i u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i kupiłam też jako odżywkę do rzęs ale leży w półce i zużyję do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy polecają, chyba też w końcu muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no proszę jakie wykorzystanie :D u mnie jednak pewnie wylądowałaby na usta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz słyszę i takim zastosowaniu pomadki...szkoda, że nie dodałaś zdjęć przed i po zastosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ajj stosowałam kilka dni i zapomniałam zupełnie o niej , dzięki za przypomnienie ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosowałam ta pomadke przez 2 miesiace w ubiegłe wakacje i efekt był niesamowity. Rzęsy bardzo mi urosły, przestały wypadac i zagesciły sie. Chyba czas do niej wrocic;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dostałam po niej uczulenia ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest chyba najlepsza pomadka jaka miałam zarówno na usta jak i na brwi i rzęsy, po niej tak mi nie wypadają jak po czystym rycynowym ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.