wtorek, 14 października 2014

Żel arnikowy na włosy – moje wrażenia

Przy okazji postu poświęconemu żelowi arnikowemu (link) Iza podrzuciła mi pomysł wykorzystania żelu arnikowego także w pielęgnacji włosów. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie wypróbowała tego sposobu;-) Już na wstępie mogę przyznać, że jestem zadowolona z eksperymentu:-)

Właściwości arniki

Arnika działa przeciwzapalnie, przeciwbólowo, przeciwbakteryjnie i przeciwgrzybiczo, poprawia ukrwienie, zmniejsza obrzęki i stany zapalne.

W pielęgnacji włosów arnika wykorzystywana jest jako środek nabłyszczający oraz skutecznie zmniejszający przetłuszczanie się włosów.


Zastosowanie

Żel arnikowy wykorzystałam w taki sam sposób jak Iza, czyli po prostu dodałam go do maski do włosów. Nie będąc pewna proporcji żel arnikowy połączyłam z maską w stosunku 1:3 (1 łyżeczka żelu arnikowego na 3 łyżeczki maski do włosów).


Efekty

Włosy po zastosowaniu maski wzbogaconej żelem arnikowym bardzo łatwo się rozczesywały, były zdyscyplinowane, a jednocześnie miękkie i puszyste. Ponadto od razu można było zauważyć ich ładny połysk. Maska z dodatkiem żelu arnikowego jest zdecydowanie warta wypróbowania:-)


Z eksperymentu jestem bardzo zadowolona i z pewnością od czasu do czasu będę dodawać żelu arnikowego do maski do włosów. Ciekawa jestem także działania płukanki z koszyczków arniki, mam nadzieję, że uda mi się ją wypróbować w niedługim czasie:-)


8 komentarzy:

  1. fajnie,że tak fajnie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A to ciekawe , chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No pierwsze słyszę żeby arnikę w taki sposób stosować. Ja kiedyś kupiłam maść z arniki na siniaki ale jakoś mi średnio pomogła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Może kiedyś wypróuję :)
    Ale szczerze mówiąc,zawsze zastanawiam się jak osoby, z włosami takimi jak Twoje, piszą o efektach danego produkty np. "żel daje ładny połysk na włosach" :) Ja mam wrażenie, że Twoje włosy są zawsze błyszczące i piękne, niezależnie od produktu jaki zastosujesz :) hehe :) pozdrawiam :)
    pozdr

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.