niedziela, 9 listopada 2014

Timotei, Odżywka do włosów „Drogocenne olejki”

Opinia producenta: 0% parabenów. 0% barwników. Do włosów normalnych lub suchych.
W delikatny sposób nawilża Twoje włosy. Bogata, upiększająca formuła z organicznym ekstraktem z jaśminu, drogocennym olejkiem arganowym oraz olejkiem migdałowym, która intensywnie nawilży nawet suche włosy aby uszlachetnić ich piękno. Delikatnie rozplątuje Twoje włosy, napełnia je żywym blaskiem i nadaje subtelny zapach. Pomaga uzyskać jedwabiste w dotyku i lśniące włosy każdego dnia.  



Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Stearamidopropyl Dimethylamine, Jasminum Officinale Flower Extract, Argania Spinosa Kernel Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Cocos Nucifera Oil, Behentrimonium Chloride, Paraffinum Liquidum, Amodimethicone, Cetrimonium Chloride, Glycerin, Parfum, Sodium Chloride, Dipropylene Glycol, Disodium EDTA, PEG-7 Propylheptyl Ether, PEG-150 Distearate, Lactic Acid, DMDM Hydantoin, Phenoxyethanol, Butylphenyl Methylpropional, Linalool.


W składzie znajdziemy: emolienty, silikon, składnik będący roślinnym odpowiednikiem silikonuekstrakt z jaśminu, olej arganowy, olej migdałowy, olej kokosowy, konserwanty, humektantyzapach, sól kuchenna, stabilizatory, kwas mlekowy.


 Najciekawsze składniki:




jaśmin – nadaje włosom blask i miękkość, wzmacnia i wygładza


olej arganowy – wzmacnia włosy, zmniejsza ich łamliwość, przeciwdziała rozdwajaniu się końcówek, intensywnie nabłyszcza

olej migdałowy – nawilża, odżywia i nabłyszcza włosy,




olej kokosowy – doskonale pielęgnuje włosy, zapewnia ich odbudowę i ochronę



*********

Opakowanie:  Poręczne, choć dość twarde, dlatego ciężko jest wydobyć resztki kosmetyku.

Zapach:  Ładny, delikatny, kremowo – kwiatowy.

Konsystencja:  Dość gęsta, nie spływa z włosów.

Wydajność:  200 ml dość gęstej odżywki nie wystarcza na długo w przypadku włosów tak długich jak moje, ale przy tym działaniu i stosunkowo niewysokiej cenie jestem w stanie to zaakceptować.

Cena i dostępność:  Kosztuje ok. 8 zł za 200 ml Dostępna w różnych drogeriach.


Efekty:

Jak już wielokrotnie podkreślałam to na blogu – jest to w ostatnim czasie moja ulubiona odżywka do włosów:-)

Świetnie nawilża, wygładza i nabłyszcza włosy. Pozostawia włosy jednocześnie lekkie, miękkie i odżywione. Nie obciąża, ułatwia rozczesywanie.

Odżywka zawiera w swoim składzie jedne z najlepszych olejków do włosów – i zarazem najbardziej lubiane olejki przez moje włosy:-) I oczywiście ukochany przeze mnie jaśmin – choć zapach odżywki ledwo przypomina naturalny zapach jaśminu.


Reasumując: Moim zdaniem ta odżywka może spokojnie konkurować z niejedną maską do włosów. Polecam ją bez dwóch zdań!:-)


19 komentarzy:

  1. Jeeejjjku :-) moja ulubiona odzywka! Uzywam jej od miesiaca i aktualnie jest najlepsza, teraz jest na promocji w Rossmannie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś miałam sporo kosmetyków z Tomotei, teraz nie mam w ogóle,a szkoda skoro mają taką dobrą odżywkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja teraz używam odzywki Syoss do włosów zniszczonych. Coś tam na mojej głowie robi, ale zachwycona nie jestem. Często korzystam z prostownicy i działam dużym ciepłem na moje włosy, więc potrzebuję czegoś mocno odżywiającego i nawilżającego. Z pewnością wypróbuję Timotei! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tą odżywkę i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta odżywka jest świetna, aczkolwiek dla moich prostych włosów troszkę zbyt ciężka, dlatego rozcieńczam ją delikatnie maską z Glorii i wtedy spisuje się idealnie. To takie zdrowe, pielęgnujące perfumy do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedna z moich ulubionych silikonowych odżywek (choć z Nivea Long Repair nie wygra żadna :) ). Pięknie pachnie, ma fajny skład, choć trochę obciąża włosy i w życiu nie odważyłabym się położyć jej na skalp.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też byłam z niej bardzo zadowolona:) Moim zdaniem opakowanie nie jest zbyt twarde i wszystko ładnie da się zużyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ma bardzo ciekawy skład, myślę że kiedyś ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście wydaje się fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, skład naprawdę dobry. Muszę się za nią rozejrzeć :)Tym bardziej, że 8 zł to niedużo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurde ostatnio często widzę ja w Biedronce i ani razu się na nią nie zdecydowałam, następnym razem może ją wezmę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba muszę jej spróbować mimo to, że jestem lekko zrażona do produktów Timotei.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest na mojej chciejliście,muszę tylko wykonczyć troszkę zapasów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ją od niedawna, a już jest jednym z moich ulubieńców :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. też lubię te odżywki, włosy są po niej mięciutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje ostatnie odkrycie. Uwielbiam! Idealna na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale ty masz piękne włosy ;) a odżywka potwierdzam dobry produkt

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nie miałam jej w swojej kolekcji xd zawsze na nią patrzę gdy jestem w rossmannie ale nigdy nie moge sie na nią zdecydować :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.