środa, 31 grudnia 2014

Aktualizacja włosów – grudzień 2014

Dziś mam dla Was ostatnią w tym roku włosową aktualizację:-) Muszę przyznać, że końcówka roku upłynęła mi tak szybko, że nie miałam zbyt wiele czasu, by odpowiednio zadbać o włosy. Nie mniej jednak jak już zapowiedziałam przy okazji listopadowej aktualizacji, grudzień okazał się być dla moich włosów łaskawszy:-)

Zacznijmy od zdjęć porównawczych:



grudzień                                                 listopad


Obecnie moje włosy osiągnęły długość 74 cm. Co prawda w grudniu podobnie jak w listopadzie nie stosowałam żadnych wcierek do skóry głowy ani suplementów, ale i tak udało mi się zrobić co nieco dla włosów:-)

Moja grudniowa pielęgnacja sprowadzała się przede wszystkim do regularnego wzbogacania drogeryjnych odżywek, parę razy zrobiłam także maseczki domowej roboty (głównie na bazie siemienia lnianego i jajka). Poza tym sięgałam po płukanki – głównie mieszanki ziołowe (pisałam o nich tu i tu). 


Ostatnio do mojej pielęgnacji włosów wprowadziłam także sól Epsom, która na pewno zagości na mojej głowie wielokrotnie. Niedługo możecie się spodziewać serii postów dotyczących tego, jak ją stosuję:-)


Plany na przyszły miesiąc

W styczniu planuję rozpocząć kurację z użyciem wcierki do skóry głowy, suplementację oraz wykonać kilka nowych eksperymentów pielęgnacyjnych:-) Ale o tym powiem Wam w przyszłym roku:-)


Tymczasem życzę Wam szampańskiej zabawy Sylwestrowej

oraz wszystkiego dobrego w Nowym Roku!:-)



15 komentarzy:

  1. Bije od nich blask :P Szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, zostałaś nominowana przeze mnie do tagu Liebster Blog Award :-) Pytania znajdziesz u mnie na blogu http://wlosowapsychologia.blogspot.com/2014/12/witajcie-po-dugiej-nieobecnosci.html i będzie mi bardzo miło, jeśli na nie odpowiesz :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tafla!
    Wszystkiego co najlepsze w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne włosy! Szczęśliwego Nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz cudowne włosy ;) pięknie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah, piękne masz te włosy. Tylko pozazdrościć ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki piękny blask :) Twoje włosy są idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam wszystkim za przemiłe słowa:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne włosy! :) Między innymi dzięki tobie postanowiłam sama założyć bloga więc zapraszam http://bellaallafine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. masz przepiękne włosy... :o

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam chyba identyczne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...