poniedziałek, 13 czerwca 2016

Bioxsine – seria przeciw wypadaniu włosów dla kobiet

Bioxsine to marka znana z kultowych już produktów przeciw wypadaniu włosów. Niedawno firma wypuściła na rynek zupełnie nową serię kosmetyków, które mają przeciwdziałać wypadaniu włosów i jednocześnie pielęgnować włosy długie. Jako że moje włosy ostatnio nie mają łatwo (sporo stresu i mało wolnego czasu), z chęcią przystałam na propozycję współpracy z marką i przetestowałam zestaw kosmetyków Bioxsine. Do testów dostałam szampon, odżywkę oraz olejek. Jak już wspominałam przy okazji ostatniej aktualizacji włosów, jestem tym zestawem zachwycona:-) Dziś w końcu nadszedł czas na pełną recenzję kosmetyków:-) Jesteście ciekawe? Czytajcie dalej:-)



Trochę informacji o nowej serii:

Nowa seria Bioxsine Dermagen dla kobiet została stworzona z myślą o długich włosach. Są to naturalne kosmetyki oparte na ziołach i unikatowym Biocomplexie B11. W tej serii produkty zostały dodatkowo wzbogacone składnikami pielęgnującymi włosy. Przeciwdziałają wypadaniu włosów i wzmacniają je, ale nie plączą ich, ani nie matowią, a wręcz przeciwnie – nawilżają i nadają naturalnego połysku, a odżywka pomaga zadbać o zniszczone końcówki.


Bioxsine DermaGen For Women,
szampon przeciw wypadaniu włosów


Od producenta: Szampon Bioxsine Dermagen dla Kobiet to ziołowy szampon opracowany specjalnie dla kobiet borykających się z problemem wypadania włosów oraz/lub kobiet pragnących wzmocnić włosy i nadać im sprężystość. Do włosów suchych i normalnych.


Skład:

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Equisetum Arvense Extract, Biocomplex B11 (Urtica Urens & Dioica Extr. (Nettle), Chamomilla Recutita Extr. (Chamomile), Achillea Millefolium Extr. (Common Yarrow), Ceratonia Siliqua Extr. (Carob), Equisetum Arvense Extr. (Horsetail), Parfum, Mel, Benzyl Alcohol, PEG PPG-120/10-Trimethylolpropane Trioleate, Laureth-2, Silicone Quaternium-16, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Glycerin, Undeceth-11, Tetrasodium EDTA, Niacinamide, Pyridoxine HCL, Panthenol, Butyloctanol, Sodium PCA, Undeceth-5, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

Skład szamponu to: woda, sub. myjące (w tym SLES), emulgatory, ekstrakt ze skrzypu polnego, ekstrakt z pokrzywy żegawki i pokrzywy zwyczajnej, ekstrakt z rumianku, ekstrakt z krwawnika, ekstrakt z szarańczynu strąkowego, zapach, miód, humektanty (nawilżają), silikon, kondycjoner, emolienty, konserwanty, witamina B3 i witamina B6.


Opakowanie:  Plastikowa butelka z precyzyjnym dozownikiem. Troszkę mało poręczna.

Zapach: Dość przyjemny, perfumowany.

Konsystencja: Szampon jest średnio gęsty, ma brązowy kolor.

Wydajność: Naprawdę niezła. Szampon spokojnie wystarcza na dwa miesiące stosowania (co drugi dzień).

Cena i dostępność: ok. 37 zł/300 ml  Dostępny w aptekach.


Moja opinia:

Szampon Bioxsine bardzo dobrze się pieni i dobrze oczyszcza włosy. Nie wysusza włosów, nie podrażnia skóry głowy. Choć początkowo stosowałam szampon w jego wyściowej postaci, to jednak później, idąc za radą producenta wzbogaciłam go odrobiną olejku Bioxsine. Co prawda producent zaleca dodanie aż 1/3 olejku do szamponu, ja jednak dodałam jedynie 10 kropel, żeby nie przesadzić. Taka ilość okazała się dla moich włosów wystarczająca. Wzbogacony olejkiem szampon jest po prostu świetny:-) Już wcześniej był ok, ale dopiero z olejkiem działa po prostu cudnie:-) Tworzy bardzo miękką pianę i pozostawia włosy bardzo miękkie, błyszczące, gładkie, ale ich nie obciąża.



Bioxsine DermaGen For Women,
odżywka przeciw wypadaniu włosów


Od producenta: Ziołowa Odżywka Bioxsine Dermagen została opracowana z myślą o kobietach, które mają problem z wypadaniem włosów albo chcą utrzymać zdrowe włosy.


Skład:

Aqua, Cetyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Quaternium-18, Ceteareth-20, Dimethiconol, Tea-Dodecylbenzenesulfonate, Behentrimonium Chloride, Cetrimonium Chloride, Stearic Acid, Palmitic Acid, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Equisetum Arvense Extract, Benzyl Alcohol, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Parfum, Biocomplex B11 (Urtica Urens &dioica Extr. (Nettle), Chamomilla Recutita Extr. (Chamomile), Achillea Millefolium Extr. (Common Yarrow), Ceratonia Siliqua Extr. (Carob),  Equisetum Arvense Extr. (Horsetail), Panthenol, Tetrasodium EDTA, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

W składzie znajdziemy: emolienty, antystatyki, kondycjoner, emulgatory, silikony, sub. myjącą, ekstrakt ze skrzypu polnego, zapach, ekstrakt z pokrzywy żegawki i pokrzywy zwyczajnej, ekstrakt z rumianku, ekstrakt z krwawnika, ekstrakt z szarańczynu strąkowego, humektant, konserwanty.


Opakowanie:  Analogiczne do szamponu.

Zapach: Podobny do szamponu, słodkawy.

Konsystencja: Kremowa, dość gęsta.

Wydajność: Zbliżona do wydajności szamponu.

Cena i dostępność: Podobnie jak szampon.


Moja opinia:

Odżywka Bioxsine to również całkiem udany kosmetyk, choć skład mogłaby mieć jednak lepszy, z uwagi na fakt, że producent zaleca jej stosowanie także na skórę głowy. Mimo moich zastrzeżeń co do składu (np. silikony zbyt wysoko), odżywka działa całkiem fajnie. Nie podrażnia skóry głowy, nie obciąża włosów (choć włosy u nasady po jej zastosowaniu nie są już tak lekkie jak po samym szamponie). Włosy na długości pozostawia lekko odżywione i wygładzone, choć jak dla mnie końce są trochę zbyt słabo nawilżone.



Bioxsine DermaGen For Women,
ziołowy olejek przeciw wypadaniu włosów


Od producenta: Regularne stosowanie olejku wzmacnia włosy, zapobiega ich wypadaniu i pomaga regulować wydzielanie sebum.


Skład:

Olea Europaea Fruit Oil, Corylus Avellana Seed Oil, Biocomplex B11-oily (Apigenin, Beta-sitosterol, Calcium, Campesterol, Glutamic Acid, Glycine, Histidine, Isoleucine, Isorhamnetin, Kaempferol, Linoleic Acid, Magnesium, Myricetin, Oleic Acid, Potassium, Proline, Retinyl Palmitate, Manganese, Sodium, Stigmasterol, Tocopherol, Tryptophan), Parfum/Fragrance, Hexyl Cinnamal, Benzyl Alcohol, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-cyclohexene Carboxaldehyde, Alpha-isomethyl Ionone, Limonene, Coumarin.

W skład olejku wchodzi: oliwa z oliwek, olej za orzechów laskowych, flawonoidy, fitosterole, wapń, aminokwasy, NNKT omega-6, magnez, NNKT omega-9, potas, witamina A, mangan, sód, witamina E, zapach.


Opakowanie:  Szklana buteleczka z pipetą ułatwiającą dozowanie.

Zapach: Śliczny, subtelny, jakby kwiatowo-migdałowy. Zapach tak mi się podoba, że wybaczam producentowi nadmiar substancji zapachowych w składzie;-)

Konsystencja: Oleista, nie mniej jednak rzadsza niż samej oliwy z oliwek.

Wydajność: Oleje stosuje się w minimalnych ilościach, więc jest on bardzo, bardzo wydajny.

Cena i dostępność: ok. 50 zł/30 ml Dostępny w aptekach.


Moja opinia:

Olejkiem jestem absolutnie zauroczona głównie przez jego zapach:-) Ubóstwiam go po prostu:-) Bardzo podoba mi się także skład olejku – jest idealny do stosowania na skórę głowy (o ile komuś nie przeszkadzają substancje zapachowe). Olejek można dodawać do szamponu (jak wyżej), albo po prostu wmasowywać kilka kropel w skórę głowy. Stosuję olejek na oba sposoby i w każdym przypadku sprawdza się bardzo dobrze. Nie mniej jednak w przypadku nakładania olejku na skórę głowy trzeba być oszczędnym, bo może włosy lekko przetłuścić. Stosowany z umiarem koi skórę głowy, nabłyszcza włosy i pozostawia po sobie piękny zapach:-)


*********
Podsumowując: Bardzo spodobała mi się cała nowa seria Bioxsine, choć najbardziej przypadły mi do gustu olejek i szampon. Regularne stosowanie całej serii sprawiło, że moje włosy stały się bardziej elastyczne i mocniejsze u nasady. Ponieważ jednak mój wczesnowiosenny problem nadmiernego wypadania włosów rozwiązał się przed rozpoczęciem stosowania serii Bioxsine, nie jestem w stanie obiektywnie stwierdzić, jak te kosmetyki wpływają na włosy wypadające. Nie mniej jednak na podstawie analizy składów zdecydowanie można stwierdzić, że potencjał hamujący wypadanie włosów na pewno mają.



5 komentarzy:

  1. Od 2 tygodni działam z tym zestawem,jednak bez olejku.Włosy strasznie mi leciały i widzę już naprawdę poprawę,jednak biorę też tabletki i nie wiem,co tak do końca mi pomogło czy zestaw,czy też tabletki.Strasznie mi sie podoba zapach szamponu,taki słodki jak cukiereczki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach tych kosmetyków jest obłędny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiś czas temu szampon Bioxsine powstrzymał tragiczne wypadanie włosów (leciały CAŁY CZAS, GARŚCIAMI). Już po połowie butelki (używałam codziennie) było widać sporą poprawę. Po skończeniu opakowania- wypadanie ustąpiło :) Warty swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawia mnie ten zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.