niedziela, 24 sierpnia 2014

Moje ulubione gotowe zestawy ćwiczeń cz. 1/2
– pupa i nogi

Lubię podział ćwiczeń na poszczególne części ciała. Dzięki temu można różne zestawy ćwiczeń wykonywać zamiennie i w zależności od upodobań modyfikować ich kolejność. Takie treningi mają jeszcze jedną zaletę, a mianowicie możliwość „dopracowania” dokładnie tej części ciała, na której zależy nam najbardziej:-)
Dlatego też postanowiłam stworzyć serię wpisów poświęconą moim ulubionym ćwiczeniom na poszczególne partie ciała. W dzisiejszym wpisie przedstawię Wam moje ulubione zestawy ćwiczeń na kształtną pupę i zgrabne nogi:-)



Brazylijskie pośladki

W kwestii pośladków nie ma moim zdaniem lepszej trenerki niż Mel B. Znana z zespołu Spice Girls celebrytka stworzyła swój autorski program ćwiczeń, który moim zdaniem jest po prostu świetny:-) Ćwiczenia na pupę trwają zaledwie 10 minut, ale muszę przyznać, że są po prostu zabójcze;-)

Poprawnie i regularnie wykonywane ćwiczenia przynoszą szybkie efekty w postaci jędrnej
i gładkiej skóry bez cellulitu. W ciągu miesiąca pośladki uniosą się, będą bardziej krągłe i jędrne.

Dlatego zdecydowanie warto ćwiczyć z Mel B. Trenerka jest pełna entuzjazmu i wprost tryska energią, która jest po prostu zaraźliwa, dzięki czemu trening nie jest nudny:-) Jeśli więc nie macie zbyt dużo czasu, ale chciałybyście popracować trochę nad swoją figurą to warto rozpocząć intensywne ćwiczenia z Mel B.

Filmik poniżej to właśnie 10-minutowy trening pośladków z Mel B:




Zgrabne nogi

I w tym wypadku jakoś specjalnie się nie wyłamię;-) Mel B także na nogi ma całkiem niezły zestaw ćwiczeń. Co prawda ćwiczenia na pośladki zrobiły na mnie nieco większe wrażenie, ale i te na nogi są skuteczne i dają popalić:-)

Trening Mel B na nogi także trwa zaledwie 10 minut, więc nie wymaga od nas zbyt wiele. Ćwiczenia są dobrane w taki sposób, by maksymalnie ujędrnić uda i spalić tłuszczyk, pozbyć się cellulitu i wzmocnić łydki.

W filmiku poniżej możecie obejrzeć trening Mel B na nogi:





Lubicie treningi z Mel B?:-)


20 komentarzy:

  1. Z Mel B robiłam tylko trening na nogi i bardzo dobrze mi się ćwiczyło :) pośladki też mam zamiar wypróbować, może dzisiaj bo pogoda nie nastraja do aktywności na zewnątrz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ćwiczę pośladki z Mel B i jestem bardzo zaskoczona jak szybko, małym wysiłkiem pojawiają się efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś pokazać efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Mel B pośladki dają zabójcze efekty ;D a na nogi polecam Ci to https://www.youtube.com/watch?v=MG69sFM1UIw
    daje popalić ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem fajny zestaw:-) Z pewnością wypróbuję:-)

      Usuń
  5. Mel B jest mega pozytywna :) treningi krótkie i po pewnym czasie dość łatwe i przyjemne, a efekty bardzo fajne:) pośladki naprawdę wyglądają lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ją! Te ćwiczenia są super proste i naprawdę fajnie się je wykonuje. Gdybym tylko miała ciut więcej samozaparcia, to może wytrzymałabym dłużej:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też często mam ten sam problem, ale tu z pomocą przychodzi różnorodność i można od czasu do czasu sięgnąć po inny trening;-)

      Usuń
  7. Ja lubię Mel, ale chyba bardziej lubię ćwiczenia z Jillian Michaels:) Więcej się męcze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba czas zacząć popracować nad pupą :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A Mel B w tydzień wyrobiłam sobie fajne uniesione pośladki :)
    Polecam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Również ćwiczę pośladki z Mel i strasznie podoba mi się jej pozytywne podejście do treningu :) Jednak najlepsze efekty zauważyłam po robieniu przysiadów z obciążeniem, ale wiem, że nie są dla każdego - mi zrobiły się rozstępy nad kolanami :/

    OdpowiedzUsuń
  11. O! A ja właśnie zaczęłam z Mel B ćwiczyć. Miałam trenowac z Chodakowska ale Mel jakoś bardziej zagrzewa mnie do wysiłku i ten 10 minutowy podział jakoś bardziej mnie motywuje. Poza tym nie wiem czy mam tylko takie wrażenie, czy u Mel ćwiczy się jakoś tak łatwiej. Bardzo pozytywna kobieta z zabójczym śmiechem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na mnie już jest za słaba, kiedyś jednak chętnie robiłam jej treningi wraz z tymi na talię od Tiffany Rothe. Teraz przerzuciłam się na Cassey Ho, bo daje mi większy wycisk. Jeśli chodzi o brzuch polecam tez I want those abs Tammilly Webb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno zainteresował mnie Pilates, więc muszę się lepiej przyjrzeć Cassey Ho. O i dzięki za wzmiankę o Tamilee;-)

      Usuń
  13. Ja ćwiczę z Mel b tylko na brzuch :) Wolę treningi Ewy Chodakowskiej, sa dla mnie bardziej kompleksowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja pośladki ćwiczę z Tiffani. Jakoś dobrze mi leżą jej ćwiczenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.