środa, 16 kwietnia 2014

Domowy sposób na problemy z łupieżem

Dziś mam dobrą wiadomość dla tych z Was, które borykają się z problemem ciągle powracającego łupieżu. Otóż jest na to prosty, naturalny i skuteczny sposób: sok jabłkowy!:-)


Jabłka zawierają białka, kwasy organiczne (jabłkowy, cytrynowy, chinowy, bursztynowy i inne), cukry, w tym cukry proste: glukozę i fruktozę, błonnik, substancje pektynowe, witaminy i składniki mineralne, głównie potas, fosfor, wapń, sód, magnez i żelazo, a także spore ilości witamin: C, A, B1, B2, PP i B3.


Oprócz redukcji łupieżu sok jabłkowy działa także odżywczo na włosy, wzmacnia i ogranicza ich nadmierne wypadanie. Ponadto zmniejsza także przetłuszczanie się włosów.



Kuracja sokiem jabłkowym

Umyte i oczyszczone z gniazd nasiennych jabłko (najlepiej soczyste) kroimy w ćwiartki
i przepuszczamy przez sokowirówkę. Po umyciu włosów nacieramy skórę głowy sokiem, a następnie (po kilku minutach) stosujemy płukankę z dodatkiem octu jabłkowego (2 łyżki octu jabłkowego na litr letniej wody). Aby kuracja była skuteczna zabieg najlepiej powtarzać codziennie przynajmniej przez tydzień.


Świeżym sokiem jabłkowym warto płukać włosy nie tylko przy uporczywym łupieżu, ale także łojotoku i nadmiernym przetłuszczaniu się włosów. Sok nadaje włosom jedwabisty połysk i ułatwia układanie fryzury.


Kuracja sokiem jabłkowym to wyjątkowo prosty i skuteczny sposób na pozbycie się łupieżu,
który polecam każdemu:-)

8 komentarzy:

  1. Przy każdy poście na tym blogu jestem pod wrażeniem Twoje wiedzy. Ten sposób równie ciekawy, napewno sobie zapamiętam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) I cieszę się, że jeszcze jestem w stanie Was czymś zaskoczyć;-)

      Usuń
  2. nie znam nie słyszałam!!!! ZASKOCZYŁAS MNIE:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na szczęście pozbyłam się łupiezu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. myślałaś może o zmianie nagłówka?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czuję takiej potrzeby, ponieważ obecny nadal mi się podoba;-)

      Usuń
    2. bez urazy, wygląda jakby był zrobiony w paintcie i nie jest zbyt estetyczny, ale to Twój blog, Ty masz nad nim władzę. pozdrawiam

      Usuń
  5. Myślałam, że jedynie ocet jabłkowy można wykorzystać do włosów, a tu proszę :) Chyba wypróbuję, skoro kuracja jest taka dobra

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.