środa, 24 kwietnia 2013

Aktualizacja włosów - Kwiecień


Dziś czas na comiesięczny raport podsumowujący moją pielęgnację włosów i ich stan;-)
Jak zwykle rozpocznę od zdjęć porównawczych:

kwiecień                                                 marzec


W ostatnim miesiącu włosy urosły mi o kolejne 2 cm,  czyli bez zmian. Co prawda ich obecna długość wynosi 72cm, ale w najbliższym czasie zamierzam je przyciąć o kilka centymetrów, ponieważ nie robiłam tego w ostatnich miesiącach.

Na obecny stan moich włosów nie mogę narzekać;-) Mimo takiej długości nie są przesuszone i wyglądają zdrowo. Trochę ich jeszcze wypada niestety, ale ciągle pracuję nad ich wzmocnieniem i mam nadzieję, że problem nadmiernego wypadania włosów wreszcie mnie opuści;-) 

Absolutnym hitem ubiegłego miesiąca okazała się maseczka do włosów z siemienia lnianego (pisałam o niej tutaj) – genialnie wprost nawilża i nabłyszcza moje włosy;-)



Produkty, których używałam najczęściej:



Szampony:
- Normalizujący z ekstraktem z drożdży piwnych i chmielu z Joanny (recenzja tutaj)
- Wzmacniający ze skrzypem i rozmarynem z Joanny
- Seboradin Niger do włosów przetłuszczających się, ze skłonnością do wypadania (recenzja tutaj)
- Barwa, Czarna rzepa

Wcierka:
- Seboradin Niger lotion – (recenzja tutaj)


Odżywianie:
- Maska z granatem i aloesem Alterra – recenzja tutaj.
- Odżywka jajeczna z Joanny – przyjemna w użyciu, ułatwia rozczesywanie, jej lekka formuła nie obciąża włosów
- Balsam Seboradin Niger – od razu spodobało mi się, że nakłada się go także na skórę głowy – nie obciąża, włosy są lekkie, miękkie, puszyste i gładkie. Recenzja tutaj.
- Maska Stapiz regenerująca – jedna z najlepszych masek jakich używałam, po dość długiej przerwie znów do niej powróciłam;-) Recenzja tutaj.
- Maska bananowa Scandic – Recenzja tutaj.




Produkty dodatkowe:
Przez ostatni miesiąc używałam w większości takich samych produktów naturalnych jak w miesiącu poprzednim.
Były to między innymi:
- Olejki eteryczne: cedrowy, z drzewa herbacianego i eukaliptusowy – stosowane jako dodatek do szamponu i w formie płukanek
- Zioła: tatarak, pokrzywa i skrzyp polny – stosowane w płukankach i do picia
- Oleje: musztardowy (recenzja) i migdałowy (recenzja) – moje włosy ciągle nie mają ich dość;-)
- Ocet jabłkowy - nadaje włosom blasku, wzmacnia i usuwa resztki szamponu.



Plany na przyszły miesiąc:

W kolejnym miesiącu zamierzam często stosować hinduski olejek Sesa i liczę na konkretne efekty
w postaci wzmocnienia włosów. Będę także testować kilka nowych kosmetyków i naturalnych sposobów pielęgnacji włosów. W szczególności zamierzam skupić się na ziołach wzmacniających włosy.

24 komentarze:

  1. Niesamowite włosy! Może za kilka lat będę mieć takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz przepiękne włosy, przyznam, że są jedną z moich inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz wspaniałe włosy... jaka tafla *,*

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje włosy przypominają taflę lodu:) Są gładkie i wspaniale lśnią:) Widać, że stosowana pielęgnacja sprzyja Twoim kosmykom:)

    Po raz pierwszy spotykam się z maską Stapiz. Skoro jest taka dobra, będę musiała sprawdzić, jak prezentuje się kwestia jej dostępności.

    OdpowiedzUsuń
  5. włoski wyglądają na bardzo zdrowe i gładkie, no i ten blask, aż ma się ochote pomacać;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie piękne, wyglądają a mega zdrowe :) moje włosy przy Twoich to sianko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zabiłabym za takie włosy chyba. Są idealne, brak słów po prostu.

    Tej maski ze stapiza też używałam i jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widać, że dbasz o swoje włosy i naprawde wiesz co robisz.

    OdpowiedzUsuń
  9. matko jak ja ci zazdroszczę włosów *.*
    a ja mój przyrost 1 cm muszę znowu obciąć, bo się rozdwoiły ;x nic mi nie przyspiesza porostu ;x

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycam się nimi i nie mogę przestać! *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne :) Niesamowicie lśnią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie włosy:) Będę tu zaglądac:)

    OdpowiedzUsuń
  13. długie, piękne i widać, że zdrowe włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak pięknie lśnią! Koniecznie muszę wypróbować tę maskę Stapiza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie również intryguje maska Stapiza, piękne włosy, *_*

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne włosy, wprost cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Włosy idealne, osiągnęłam maksymalny poziom zauroczenia! pięknie błyszczą..widać że są zdrowe, gratuluję! :)

    pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne masz te włosy :) Widać, że są zdrowe, zazdroszczę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz przepiękne włosy, marzy mi się taki kolor. Jakisz masz naturalny? Jak taki uzyskać? Hennujesz się? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mój naturalny kolor włosów:-) a henny jeszcze nie używałam:-) na zdjęciach kolor moich włosów prawie za każdym razem wygląda inaczej, co zależne jest od światła i aparatu (mój poprzedni robił jaśniejsze zdjęcia, a ten, którego teraz używam lepiej potrafi pokazać rzeczywisty kolor włosów).

      Usuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...