środa, 29 marca 2017

Ziaja, Oczyszczanie liście manuka, krem mikrozłuszczający na noc

Od producenta:  Nawilżający krem z 3% zawartością kwasu migdałowego. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.

substancje czynne głęboko oczyszczające
antytrądzikowo-złuszczający kwas migdałowy
ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym
ściągająco-łagodzący glukonian cynku

czysta i świeża skóra
• Złuszcza i odnawia naskórek nie powodując podrażnień.
• Redukuje porfiryny odpowiedzialne za zmiany trądzikowe.
• Rozjaśnia powierzchniowe przebarwienia posłoneczne i pozapalne.
• Zmniejsza zaskórniki i rozszerzone pory.
• Nawilża, poprawia elastyczność, jędrność i sprężystość.
• Pozostawia skórę świeżą o jednolitym kolorycie.



Skład

Aqua (Water), Isohexadecane, Cyclopentasiloxane, Propylene Glycol, Mandelic Acid, Glyceryl Stearate, PEG - 100 Stearate, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Cetyl Alcohol, Panthenol, Zinc Gluconate, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Xanthan Gum, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Citral, Eugenol, Triethanolamine

Składniki aktywne: kwas migdałowy, ekstrakt z liści z drzewa Manuka, glukonian cynku.



Wpływ składników aktywnych na skórę:

Kwas migdałowy - kwas z grupy AHA złuszcza powierzchowne warstwy zrogowaciałych komórek. Ma działanie nawilżające, regenerujące, wygładzające oraz normalizujące

Ekstrakt z liści z drzewa Manuka - wywodzi się z medycyny naturalnej, gdzie jest stosowany jako leczniczy kompleks na rany i podrażnienia naskórka. Posiada właściwości antybakteryjne o szerokim spektrum działania. Jest wszechstronnie stosowany w różnych problemach skóry o podłożu bakteryjnym i grzybiczym. Zmniejsza infekcje i łagodzi podrażnienia skóry twarzy i ciała. Głęboko oczyszcza naskórek, jest efektywny w zwalczaniu bakterii wywołujących trądzik. Zapewnia skórze właściwą i skuteczną higienę.

Glukonian cynku - oczyszcza skórę, hamuje rozwój drobnoustrojów, aplikowany zewnętrznie ma działanie nawilżające, zwiększa poziom wilgoci w zewnętrznych warstwach naskórka


*********

Opakowanie: Miękka plastikowa tuba.

Zapach: Świeży, miętowo-drzewny, przyjemny.

Konsystencja: Krem jest średnio gęsty, delikatnie kleisty, białego koloru.

Wydajność: Dobra, krem spokojnie wystarczy na miesiąc codziennego stosowania.

Cena i dostępność:  ok. 10 zł/50 ml  Dostępny w wielu drogeriach.



Moje wrażenia

Seria „Liście manuka” to stosunkowo nowe produkty Ziaji, które w szybkim czasie zyskały niemałą sławę. Ja póki co zdecydowałam się tylko na jeden kosmetyk z tej serii – opisywany właśnie krem na noc z kwasem migdałowym i muszę przyznać, że to naprawdę niezły produkt szczególnie w odniesieniu do bardzo niskiej ceny:-)

Kremik od Ziaji to delikatnie (nawet prawie niezauważalnie) złuszczający produkt, który w połączeniu z działaniem przeciwzapalnym i antybakteryjnym ma poprawiać stan cery mieszanej, trądzikowej. I faktycznie, niewielkie stężenie kwasu migdałowego sprawia, że podczas stosowania tego kremu unikniemy problemów typowych dla stosowania produktów kwasowych (podrażnienia i łuszczenia się skóry). Kremik ten złuszcza martwy naskórek niemal niezauważalnie – po prostu z dnia na dzień systematycznego stosowania skóra staje się wyraźnie gładsza. Krem ten producent określa mianem „nawilżający” i o ile to hasło wydaje mi się tutaj przesadzone, o tyle oddać mu trzeba, że nie wysusza skóry, jak spora część tego typu produktów (skóra nie jest ściągnięta).

Odnośnie skuteczności jego działania przy problemach około trądzikowych, muszę przyznać, że choć nie ma fajerwerków to jednak spisuje się naprawdę całkiem nieźle. Po pierwsze pomaga mi utrzymać moją cerę w ryzach – wszelakich „niespodzianek” pojawia się coraz mniej, a jeśli już coś się pojawia to dość szybko się goi. Niestety nie zauważam żadnej różnicy w kwestii obecności i spectrum zaskórników otwartych na mojej twarzy.


Podsumowując: Dla mojej cery krem Ziaji jest znacznie lepszy niż nieco podobny krem z Tołpy (którego niedawno recenzowałam klik). Jest lżejszy, nie wysusza tak skóry, nie powoduje uczucia oblepienia. I szczerze – w tej cenie jest chyba bezkonkurencyjny:-)


4 komentarze:

  1. Dobrze wiedzieć, że się spisuje :D Może kiedyś go kupię, bo cena bardzo zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię ten krem, pomagał mi przy wysypie niedoskonałości na twarzy i spisywał się bardzo dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jest tak, że raz ten krem lubię, a raz nie. Często budziłam się z bardzo gładką skórą, ale czasem wyskakiwały mi po nim jakieś dziwne podskórne grudki :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam tego kremu i uważam, że jest bardzo fajny. Przynajmniej dla mnie, ale jak wiadomo na każdego działa coś innego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.