sobota, 9 września 2017

Aktualizacja włosów – Sierpień

Sierpień był dla mnie miesiącem, który upłynął pod znakiem rewolucji, w wyniku których na prowadzenie bloga często po prostu nie starczało mi czasu i sił. Dlatego też wpisy nie pojawiają się już tak często, jak kiedyś, a nawet dzisiejsza aktualizacja jest opóźniona. Nawet nie wiem, czy ten stan ulegnie poprawie…ale nie o tym dziś:-)


Niestety rzadsze zaglądanie na bloga często idzie w moim przypadku w parze z dużo mniejszym zaangażowaniem w pielęgnację moich włosów. Moja obecna pielęgnacja włosów w zasadzie od dwóch, trzech miesięcy jest niezmienna, co jest czymś niebywałym w moim przypadku. Praktycznie non stop sięgam po te same kosmetyki, które owszem, moim włosom służą dość dobrze, ale jednak nie powodują efektu Wow. Moje włosy potrzebują zmiany – może nie bardzo radykalnej, ale jednak. Nawet po zdjęciach ewidentnie widać, że przydałoby im się podcięcie i lepsza pielęgnacja. A jako, że u progu jesieni zwykle nachodzi mnie chęć zmian, wprowadzania w życie nowych planów i poprawy różnych aspektów życia, stwierdzam, że w kontekście włosów czas najwyższy zrobić nieco „porządków” i opracować nowy, konkretny, ale i ekonomiczny czasowo i energetycznie plan pielęgnacji.


Mam już pewne (mgliste dość) pojęcie o tym, co powinno się w mym planie znaleźć, ale samym planem postaram się podzielić z Wami niedługo, jak już będzie gotowy:-) Chciałabym uniknąć tworzenia planu, który w moich obecnych warunkach życiowych będzie niewykonalny. 



4 komentarze:

  1. Ja swoje niedawno właśnie podcięłam, końcówki były strasznie rozdwojone ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesień to taki czas jak mówisz, porządek czas start. Lato się skończyło to i włosy dostaną trochę odpoczynku po słońcu i chlorze, więc wleciała farba do włosów bo już miałam bardzo jasne a uwielbiam czerń/ciemny brąz. Rozglądam się też za nowymi odżywkami i szamponami. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne te twoje włosiska :) rzeczywiście podcięcie końcówek i będą idealne. U mnie pojawił się wrześniowy plan pielęgnacji może podpatrzysz w nim coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne włosy :) Ta długość i ten blask ! Pozazdrościć !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.