środa, 30 kwietnia 2014

Aktualizacja włosów - Kwiecień

Fotorelacja:

kwiecień                                          marzec


Ostatnio w końcu zdecydowałam się podciąć końcówki włosów o 4 cm, dlatego przy standardowym przyroście moje włosy mają obecnie długość 75 cm.

Kwiecień upływał mi tak szybko, że nie mając zbytnio czasu na eksperymenty ograniczyłam się do standardowej pielęgnacji włosów.

Zwykle przed każdym myciem wcierałam ocet ziołowy (czasem także moją odżywkę przed myciem włosów), po 30 minutach myłam włosy szamponem i nakładałam jedną z trzech odżywek: Syoss (z proteinami), DeBa (emolientowa) lub Isana (humektantowa). Czasem do odżywki dodawałam nieco oliwy z oliwek i wybrany olejek eteryczny: cytrynowy lub z drzewka herbacianego. Często na wilgotne włosy nakładałam także odrobinę odżywki Fitomedu z henną.

Regularnie stosowałam także płukanki. Najczęściej sięgałam po tą z dodatkiem octu jabłkowego, rzadziej po lipową czy pokrzywowo-brzozową.

Ostatnio także zaczęłam wcierać w skórę głowy olej łopianowo-rozmarynowy mojej produkcji. Planuję utrzymać dotychczasową częstotliwość jego stosowania tzn. 2-3 razy w tygodniu. Ciekawa jestem czy faktycznie da radę wzmocnić włosy.

Poza tym nie robiłam nic szczególnego. Taka pielęgnacja jest dla mnie na tą chwilę w zupełności wystarczająca – włosy są nawilżone, miękkie i błyszczące.

Jednak moja stagnacja w sposobie dbania o włosy nie potrwa długo;-) W  przyszłym miesiącu planuję znów rozpocząć małe eksperymentowanie z naturalną pielęgnacją:-)


Kosmetyki, po które sięgałam najczęściej:

Szampony:
- Farmona, Radical, Szampon regenerujący
- Fitomed, szampon do włosów tłustych

Odżywki/maski:
- Odżywka Syoss, Keratin
- DeBa, odżywka regenerująca
- Isana, Odżywka nawilżająca
- Fitomed, Odżywka z herbatą i henną

12 komentarzy:

  1. GRATULUJE CUNYCH WŁOSKÓW!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne włosy! Są zadbane, zdrowe, długie... po prostu ideał! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzą mi się takie włosy, jakie masz Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. IDEALNA tafla - cóż więcej mogę napisać, gratuluję włosów jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne,idealne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tych włosów już się chyba nie da zepsuć *.* U mnie w kwietniu też średnio było z czasem i dbałam o nie troszkę po macoszemu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne włosy.
    Przede mną jeszcze długa droga, by uzyskać efekt tafli. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne włosy:) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.