środa, 7 stycznia 2015

Kosmetyczni faworyci 2014 roku

Podobnie jak w poprzednim roku tak i w tym postanowiłam zrobić kilka podsumowań:-)
Dziś pierwsze z nich, czyli 10 najlepszych kosmetyków używanych przeze mnie w 2014 roku. Ciekawych zapraszam do lektury:-)

PS. Poniższa lista nie jest rankingiem, numeracja jest tylko zabiegiem porządkującym;-)


Hity kosmetyczne 2014
 


1. DeBa odżywka regenerująca z Biedronki – lekka a jednocześnie bardzo treściwa odżywka mająca w swoim składzie: masło shea, olejek arganowy i migdałowy.

Świetnie wygładza i nawilża moje włosy bez ich obciążania. Ogromny plus za stosunek ceny do jakości i ilości:-) Więcej o odżywce możecie poczytać tutaj.


 

2. Fitomed, Szampon do włosów koloryzowanych, odcienie ciemne – dobry składowo ziołowy szampon z wyciągami z mydlnicy lekarskiej, herbaty cejlońskiej i henny irańskiej.

Nie jest to typowo oczyszczający szampon, ja raczej zaliczyłabym go do tych delikatniejszych. Ale przyznam, że dla mnie jest świetny: oczyszcza, zmywa oleje, nie plącze i nie wysusza włosów. Dodatkowo pogłębia i intensyfikuje kolor włosów ciemnych i dodaje objętości. Czegóż chcieć więcej?;-) Recenzję szamponu znajdziecie tutaj.

 

3. Seboradin, balsam regenerujący – dobry składowo i wyjątkowo popularny kosmetyk. Zawiera m.in. ekstrakt z żeń-szenia, rozpuszczalny kolagen, ekstrakt z czarnej rzodkwi.

Na moich włosach nie zrobił efektu wow, gdyż troszkę za słabo według mnie nawilża włosy, ale poza tym jest świetny: dobry dla skóry głowy (niesamowicie koi, nie przyspiesza przetłuszczania), pozostawia włosy gładkie i błyszczące. Więcej o nim znajdziecie tutaj.



4. Tonik Hair Medic – tonik hamujący wypadanie włosów i przyspieszający ich porost. Oparty na ziołowych składnikach stosowanych w tradycyjnej medycynie naturalnej, pozyskiwanych ekstrakcją na zimno przy użyciu nanotechnologii.

Jest to jeden z niewielu kosmetyków stosowanych zewnętrznie, który faktycznie zahamował wypadanie moich włosów. Dzięki niemu moje włosy zaczęły się zagęszczać szczególnie na zakolach. Recenzję znajdziecie tutaj.

 

5. Marion, 7 efektów, Kuracja z olejkiem arganowym – silikonowe serum ochronne do włosów z olejkiem arganowym.

Świetny stosunek ceny do jakości (jakiś czas temu znalazłam je w Biedronce nawet za 6 zł/50 ml:-) Serum bardzo dobrze chroni włosy przed zniszczeniami, wygładza i zapobiega rozdwajaniu się końcówek. Wystarcza na długo. Więcej o nim przeczytacie tutaj.


 
6. Alterra, Odżywka nawilżająca „Granat i aloes” – odżywka pielęgnacyjna z wyciągami z aloesu, granatu i kwiatów akacji pielęgnuje włosy i nawilża.

Ta odżywka szczególnie ujęła mnie tym, że pod względem działania jest prawie wierną kopią maski z tej samej serii, kosztuje tyle samo, za to ma 50 ml więcej:-) Świetnie nawilża, nabłyszcza i ładnie pachnie. Recenzję znajdziecie tutaj.



7. Timotei, Odżywka do włosów „Drogocenne olejki” formuła z organicznym ekstraktem z jaśminu, drogocennym olejkiem arganowym oraz olejkiem migdałowym, intensywnie nawilża suche włosy.

Odżywka jak dla mnie genialna:-) Uwielbiam jaśmin, kocham olejek migdałowy, cenię oleje kokosowy i arganowy. Moje włosy są dzięki tej odżywce gładkie, pięknie błyszczące, dobrze nawilżone i odżywione. Pełną recenzję odżywki przeczytacie tutaj.


 
8. Balea, Odżywka z mango i aloesem – Naprawdę świetna odżywka do codziennego stosowania w przystępnej cenie (nawet przez allegro można ją dostać po 6-7 zł).

Moje włosy ją uwielbiają: bardzo dobrze nawilża, wygładza, nabłyszcza i odżywia włosy. Poza tym nadaje im bardzo ładny zapach:-) Recenzję znajdziecie tutaj.

 


9. Isana Med, Szampon do włosów z mocznikiem 5% - Szampon dzięki 5% zawartości mocznika obficie i intensywnie pielęgnuje włosy. Specjalna formuła z prowitaminą B5 wzmacnia je. 

To jeden z bardziej lubianych przeze mnie szamponów. Jak na szampon oczyszczający okazuje się zaskakująco delikatny. Dobrze myje, łagodzi swędzenie, nawilża skórę głowy, nie plącze i nie wysusza włosów. Recenzję znajdziecie tutaj.


10. Turban termalny – turban co prawda kosmetykiem nie jest, ale pełni na tyle ważną rolę w mojej pielęgnacji włosów, że postanowiłam go nie pomijać.

Dzięki niemu wszystkie maski i kuracje działają zdecydowanie efektowniej, włosy lepiej przyswajają składniki odżywcze. Poza tym turban termalny to także dobry sposób na relaks połączony z pielęgnacją:-) O turbanie szerzej pisałam tutaj.

**********

A Wy macie swoje kosmetyczne hity 2014 roku?:-)



13 komentarzy:

  1. Nie miałam nic z powyższych kosmetyków i muszę przyznać, że kusi mnie tylko seboradin,

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam odżywkę Alltery i Timotei :-)
    Moim kosmetycznym hitem 2014r jest jedwab CHI, olejek BabyDream i odżywka Nivea Long Repair ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mialam Marion-owy olejek i nie polubilismy sie, zainteresowala mnie Alterra, u nas w Rosssmannie jest wlasnie -20% na ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez bardzo lubie te odzywke z Alterry:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tylko ten szampon z Isany i rzadko go używam

    OdpowiedzUsuń
  6. Odżywkę z Timotei też lubię, a mam do Ciebie pytanie :). Czy ta 1 odżywka jest w stałej ofercie Biedronki? Nigdy wcześniej jej nie spotkałam, tak mi się przynajmniej wydaje :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją widziałam kilkukrotnie, ale parę miesięcy temu. Teraz u mnie ją trudno znaleźć. Najlepiej podpytać w konkretnym markecie:-)

      Usuń
  7. Kilka razy zastanawiałam się nad kupnem kuracji Mariona, ale jakoś nigdy się na to nie zdecydowałam. ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten balsam seboradinu oraz odżywkę alterkową! :):)
    U mnie na miano hitów 2014 roku zasługują: olej z pestek wiśni, olej z nasion maku, balsam marokański PO, odżywka afrykańska PO z olejem arganowym, kallos blueberry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten tonik przeciwko wypadaniu już wpisuję na swoją listę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam tylko Alterra, Odżywka nawilżająca :) ale turban bym chętnie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też stosuję tą odżywkę do włosów!! regenerującą z biedorki, jest całkim niezła

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.