poniedziałek, 30 czerwca 2014

Aktualizacja włosów - Czerwiec

Tradycyjnie już rozpocznę podsumowanie stanu moich włosów od zdjęć porównawczych:

czerwiec                                           maj

Jako że pogoda w ostatnich dniach zupełnie nie dopisuje, to i zdjęcie aktualizacyjne nie wyszło tak, jak powinno. Niestety moje włosy są bardzo podatne na zmianę oświetlenia i w pochmurny dzień nie wychodzą ładnie na zdjęciach. Ale do rzeczy:-)

Ostatnio znów nie podcinałam włosów wcale – mimo to końcówki są zdrowe. Służy im płukanka kawowa i odpowiednia ochrona. Staram się zawsze dokładnie i obficie nałożyć odżywkę właśnie na końcówki, przed suszeniem zabezpieczam włosy mgiełką termoochronną, a na same końce dodatkowo nakładam nieco serum silikonowego. Taki sposób sprawdza się u mnie najlepiej.

Włosy w tym miesiącu urosły mi o 2 cm, ich całkowita długość wynosi obecnie 78,5cm. Szybszy przyrost włosów jest z pewnością zasługą toniku Hair Medic, którego używam codziennie już od miesiąca. Jednak najbardziej zależało mi na zahamowaniu wypadania włosów. Muszę przyznać,
że jestem pod sporym wrażeniem działania tego toniku – włosy przestały mi wypadać praktycznie całkowicie, na szczotce zostaje najwyżej kilka włosów:-) Mam nadzieję, że ten efekt się utrzyma.

Poza tym przez ostatni miesiąc nie robiłam niczego szczególnego. Czasem do porcji odżywki dodawałam nieco oleju migdałowego lub oliwy z oliwek. Ostatnio lubię też dodawać kilka kropel olejku eterycznego do szamponu (najczęściej wybieram olejek z drzewka herbacianego lub eukaliptusowy). Jak zwykle też sięgam po płukanki. Ostatnio stosuję na zmianę płukanki: octową, kawową i z liści orzecha włoskiego. 



Kosmetyki, po które sięgałam najczęściej:



Szampony:
- Farmona, Herbal Care, Skrzyp polny  – recenzja tutaj
- Fitomed, Szampon ziołowy do włosów koloryzowanych – recenzja tutaj
- Farmona, Radical, Szampon regenerujący – zawiera ekstrakt z miłorzębu japońskiego,
który pobudza krążenie; szampon dobrze sprawdza się w dokładnym oczyszczaniu włosów

Wcierki:
- Hair Medic - tonik przeciw wypadaniu włosów - pisałam o nim tutaj Wkrótce pojawi się jego pełna recenzja.

Odżywianie:
- Odżywka Isana nawilżająca – odżywka z dobrym składem, zawiera sporo składników nawilżających m.in. żel aloesowy i ekstrakt z bawełny
- Odżywka Nivea long repair – recenzja tutaj
- Odżywka Syoss kreatin – sprawdza się nieźle, choć o wiele lepiej z dodatkiem oleju migdałowego

Ochrona włosów:
Marion 7 efektów, Kuracja z olejkiem arganowym – jedno z najlepszych serum ochronnych do włosów jakie dotychczas stosowałam
Mój krem nr 4, Fitomed – recenzja tutaj
Marion Termoochrona spray dodający włosom objętości  – bardzo dobrze chroni włosy nie tylko przed działaniem wysokiej temperatury, ale także przed innymi czynnikami niszczącymi włosy; pięknie wygładza, lekko unosi włosy u nasady.

Dodatkowo:
- Oliwa z oliwek – recenzja tutaj
- Olej migdałowy – recenzja tutaj
- ocet jabłkowy – pisałam o nim tutaj
- olejki eteryczne: z drzewka herbacianego (więcej o nim tutaj) i eukaliptusowy (więcej tutaj) 


9 komentarzy:

  1. świetny połysk mają Twoje włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. będę polować na ten olejek z mariona chyba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto:-) Jest tani, dobry i o dużej pojemności. Ja go znalazłam w Naturze w sumie przez przypadek (zwykle chodzę tylko do Rossmanna).

      Usuń
  3. Chyba wypróbuję wcierkę Hair Medic, bo wypadają mi włosy ostatnio więcej niż zwykle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdziła się bardzo dobrze, a i mój TŻ jest z niej zadowolony, bo zmniejszają mu się zakola:-)

      Usuń
  4. Juz nawet nie mieszcza sie w kadrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz coraz częściej je związuje, bo taka długość bywa męcząca podczas codziennych zajęć. Dzięki temu końcówki zaczynają się wywijać jak chcą:-/ No, ale do tych 80 cm i tak muszę jakoś wytrwać:-)

      Usuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz:-)
Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się w komentarzu.
Komentarze uznane przeze mnie za obraźliwe lub będące reklamą będą usuwane.